Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 242376)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Rukavina Kovačević, Ksenija ; Mrnjaus, Kornelija Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1-2; 85-98

Podaci o odgovornosti

Rukavina Kovačević, Ksenija ; Mrnjaus, Kornelija

hrvatski

Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj

Predmet katoličkog vjeronauka u školi u Republici Hrvatskoj utemeljen je na cjelovitom i sustavnom odgoju učenika u katoličkoj vjeri. Analiza udžbenika za katolički vjeronauk, čiji se rezultati navode u ovom radu, imala je za cilj ispitati zastupljenost vrijednosnih odrednica (identitet, odgovornost, dijalog, dostojanstvo osobe, solidarnost i kršćanska duhovnost) koje se tematski promiču u udžbenicima te usklađenost istih s ishodima učenja nastave vjeronauka. Istraživanje je provedeno metodom analize sadržaja 12 verificiranih udžbenika za katolički vjeronauk za osnovnu i srednju školu, odnosno 299 udžbeničkih tema s pripadajućim tekstovima, pri čemu je praćena pojavnost frekvencija. Istraživanje se temeljilo na dvjema glavnim hipotezama: 1. u udžbeniku za katolički vjeronauk za svako pojedino godište prisutne su sve vrijednosne odrednice i 2. omjer zastupljenosti vrijednosnih odrednica u udžbenicima za katolički vjeronauk u svim godištima usklađen je s ishodima učenja nastave vjeronauka. Rezultati analize ukazali su na nedostatnu usklađenost vrijednosnih prioriteta u tematskim sadržajima pojedinih udžbenika s obzirom na definirane programske smjernice (ishode učenja) katoličkog vjeronauka u školi.

katolički vjeronauk ; udžbenici ; vrijednosti ; analiza ; ishodi učenja

nije evidentirano

engleski

The aspects of values in primary and secondary school textbooks for catholic religious teaching in the Republic of Croatia

nije evidentirano

Catholic religious teaching ; textbooks ; values ; analysis ; learning outcomes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

158 (1-2)

2017.

85-98

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice