izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji (CROSBI ID 412471)
Ocjenski rad | diplomski rad
Perčić, Dora
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji / First Komen, Ivana (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017
Podaci o odgovornosti
Perčić, Dora
First Komen, Ivana
hrvatski
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji
Rad govori o utjecaju karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji.
autohtoni proizvodi, promocija, imidž, odluka o kupnji, stav, potrošači
nije evidentirano
engleski
The impact of product features on the promotion of the image of indigenous products and the decision to purchase
nije evidentirano
indigenous products, promotion, image, buying decision, attitude, consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
18.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove