Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji (CROSBI ID 412471)

Ocjenski rad | diplomski rad

Perčić, Dora Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Perčić, Dora

First Komen, Ivana

hrvatski

Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji

Rad govori o utjecaju karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji.

autohtoni proizvodi, promocija, imidž, odluka o kupnji, stav, potrošači

nije evidentirano

engleski

The impact of product features on the promotion of the image of indigenous products and the decision to purchase

nije evidentirano

indigenous products, promotion, image, buying decision, attitude, consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

18.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija