Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892464

Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda


Bajčić, Valentino
Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda
(Impact of perceived price and quality on purchasing decision for counterfeit products)

Autori
Bajčić, Valentino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
17.07.

Godina
2017

Stranica
46

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Krivotvoreni proizvodi, kvaliteta, cijena, percepcija, potošači
(Counterfeit Products, Quality, Price, Perception, Consumers)

Sažetak
Rad govori o utjecaju percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka