Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892450

Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje


Glavina, Martina
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje
(Mutually creating value for consumers in the business spending market)

Autori
Glavina, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.06.

Godina
2017

Stranica
51

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Poslovni subjekti, vrijednost za kupca, reaktivnost kupaca, prikupljanje znanja, kvaliteta odnosa, buduća suradnja
(Business entities, value for customer, customer reactivity, knowledge gathering, quality of relationships, future co-operation)

Sažetak
Rad govori o međusobnom stvaranju vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka