Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892408

Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda


Bajčić, Valentino
Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda 2017., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda
(Influence of price and quality perception on buying a forged product)

Autori
Bajčić, Valentino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
17.07.

Godina
2017

Stranica
45

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Krivotvoreni proizvodi, kvaliteta, cijena, percepcija, potošači
(Forged products, quality, price, perception, harm)

Sažetak
Ovaj diplomski rad govori o utjecaju percepcije cijene i kvalitete na odluku o kupnji krivotvorenih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka