Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892363

Implementacija marketinške koncepcije u duhanskoj industriji


Milotić, Tatjana
Implementacija marketinške koncepcije u duhanskoj industriji 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Implementacija marketinške koncepcije u duhanskoj industriji
(Marketing concept implementation in tabacco industry)

Autori
Milotić, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.03.

Godina
2017

Stranica
117

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketing, marketinška koncepcija, implementacija, duhanska industrija
(Marketing, marketing concept, implementation, tabacco industry)

Sažetak
Rad govori o implementaciji marketinške koncepcije u duhanskoj industriji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka