Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892359

Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika


Margan Vunić, Maša
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika
(Defining micro-moments as critical opportunity for brands to shape consumer's decision and preferences)

Autori
Margan Vunić, Maša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
05.06.

Godina
2017

Stranica
65

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Digitalna tehnologija, mikrotrenuci, buduće majke, odluka o kupnji, lojalnost marki
(Digital tehnology, micro-moments, expectant mothers, consumer decision journey, brand loyalty)

Sažetak
Završni rad govori mikrotrenucima kao ključnim prilikama marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka