Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika (CROSBI ID 412436)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Margan Vunić, Maša Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Margan Vunić, Maša

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika

Završni rad govori mikrotrenucima kao ključnim prilikama marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika.

digitalna tehnologija, mikrotrenuci, buduće majke, odluka o kupnji, lojalnost marki

nije evidentirano

engleski

Defining micro-moments as critical opportunity for brands to shape consumer's decision and preferences

nije evidentirano

digital tehnology, micro-moments, expectant mothers, consumer decision journey, brand loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

05.06.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija