izvor podataka: crosbi
!
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika (CROSBI ID 412436)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Margan Vunić, Maša
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika / Dlačić, Jasmina (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017
Podaci o odgovornosti
Margan Vunić, Maša
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika
Završni rad govori mikrotrenucima kao ključnim prilikama marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika.
digitalna tehnologija, mikrotrenuci, buduće majke, odluka o kupnji, lojalnost marki
nije evidentirano
engleski
Defining micro-moments as critical opportunity for brands to shape consumer's decision and preferences
nije evidentirano
digital tehnology, micro-moments, expectant mothers, consumer decision journey, brand loyalty
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
05.06.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove