Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici utjecaja na etnocentrizam i potrošački etnocentrizam (CROSBI ID 412435)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Anić, Ida Čimbenici utjecaja na etnocentrizam i potrošački etnocentrizam / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Anić, Ida

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Čimbenici utjecaja na etnocentrizam i potrošački etnocentrizam

Zavrini rad govori o čimbenicima koji utječu na etnocentrizam i potrošački etnocentrizam.

etnocentrizam, potrošački etnocentrizam, etnocentrično ponašanje, kozmopolitizam, traženje različitosti i jedinstvenih proizvoda, animozitet, nacionalizam

nije evidentirano

engleski

Factors affecting the ethnocentrism and consumer ethnocentrism

nije evidentirano

ethnocentrism, consumer ethnocentrism, cosmopolitanism, search for diversity and unique products, animosity, nationalism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

81

05.06.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija