Odnos bavljenja sportskim aktivnostima i socio- emocionalni razvoj adolescenata. (CROSBI ID 651727)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Budetić, Vedran ; Velki, Tena ; Župan, Daria
hrvatski
Odnos bavljenja sportskim aktivnostima i socio- emocionalni razvoj adolescenata.
Cilj je istražiti kakav je odnos bavljenja tjelesnom aktivnošću i socio-emocionalnog razvoja učenika srednjoškolske dobi. Ukupno je sudjelovalo 185 učenika srednjoškolske dobi (31, 4% dječaka i 53% djevojaka) prosječne dobi M=15, 6. Učenici su popunili Upitnik sportskih aktivnosti, Upitnik emocionanlne komptencije te Skalu socijalne i emocionalne usamljenosti. Rezultati su pokazali kako učenici koji se rekreativno bave sportom imaju više prijatelja od učenika koji se ne bave sportom te da učenici koji se bave sportom (i profesionalno i rekreativno) imaju bolje razvijenu emocionalnu kompetenciju od učenika koji se na bave sportom. Nadalje, učenici koji provode više vremena tjedno baveći se sportom imaju i više prijatelja i bolje razvijenu emocionalnu kompetentnost. Kontinuirano bavljenje sportskim aktivnostima očito je značajno za uspostavljenje socijalnih odnosa kao i učenje načina nošenja s emocijama. Stoga je očekivano da će upravo mlade osobe koje se bave sportskim aktivnostima imati bolje razvijene socio- emocionalne kompetencije od osoba koje se sportom ne bave.
sportske aktivnosti, adolescenti, socio-emocionalni razvoj
nije evidentirano
engleski
The relationship between sport activities and socio- emotional development of adolescents.
nije evidentirano
sport activities, adolescents, social-emotional development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
127-131.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kineziološke kompetencije u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Findak, Vladimir
Poreč:
Podaci o skupu
26. ljetna škola kineziologija Republike Hrvatske
predavanje
27.06.2017-01.07.2017
Poreč, Hrvatska