Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Methodical Possibilities of Interpretation of the Novel ˝The Museum of Innocence˝ by Orhan Pamuk (CROSBI ID 59329)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Lazzarich, Marinko Methodical Possibilities of Interpretation of the Novel ˝The Museum of Innocence˝ by Orhan Pamuk // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Brala-Mudrovčić, Jasminka (ur.). Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 17-533

Podaci o odgovornosti

Lazzarich, Marinko

engleski

Methodical Possibilities of Interpretation of the Novel ˝The Museum of Innocence˝ by Orhan Pamuk

Autor teksta promišlja o srednjoškolskoj nastavi lektire koja ne prati u potpunosti književne interese mladeži. U trenutku krize tiskanoga medija i krize čitanja među mladom populacijom, suradnički odnos između nastavnika i učenika, kao i emocionalno ozračje u nastavi književnosti utemeljenoj na doživljajno- spoznajnim načelima, postaje preduvjet uspješne estetske komunikacije s književnoumjetničkim tekstom. U fokusu rada jest strukturni model sata književnosti prema komunikološkim odrednicama nastave u razrednom odjelu. Na primjeru suvremenog romana Muzej nevinosti, turskoga nobelovca Orhana Pamuka, propituju se dosezi poticajne kombinacije izborne lektire. Ponuđen je model metodičke interpretacije romana u nastavi književnosti za četvrti razred srednje škole s naglaskom na jačanju literarnih kompetencija mladih čitatelja. Budući da je nastavna situacija konkretizacija odgojno- obrazovnoga čina, propituje se na koji način književni sadržaj uvjetuje artikulaciju sata interpretacije u srednjoškolskoj nastavi.

aestethic subject, educational act, interpretation, literature, secondary school

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-533.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića

Brala-Mudrovčić, Jasminka

Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru

2017.

978-953-331-122-7

Povezanost rada

Filologija