Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije (CROSBI ID 412267)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mirt, Mateja Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Mirt, Mateja

Krupka, Zoran

hrvatski

Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije

Turizam je danas pristupačan velikom broju ljudi i interes za svim temama na ovom području, osobito u Republici Hrvatskoj, svakim danom sve više raste. S interesom raste i broj turističkih putovanja, a samim time i konkurencija među turističkim destinacijama. Zbog toga je destinacijama ključno pronaći razlikovnu točku i formulu uspjeha koja će privući turiste i od njih napraviti vjerne potrošače koji će se uvijek iznova vraćati. Ključ formiranja diferencijacije leži u dobro razvijenoj strategiji razvoja marke destinacije, koja će na pravi način istaknuti sve karakteristike koje su turistima važne. U tom procesu važnu ulogu ima i imidž zemlje podrijetla. Upravo je on često razlikovna točka kod izgradnje marke proizvoda, a ovim je radom i istraživanjem ispitano ima li isti učinak i na izgradnju marke destinacije. Zbog toga su navedeni i objašnjeni svi čimbenici koji kroz imidž zemlje podrijetla mogu djelovati na izgradnju marke destinacije i njihova pojedinačna važnost u formiranju iste. Na uzorku od 409 ispitanika republike Hrvatske i Sjedinjenih Američkih država ispitana je važnost svakog pojedinog čimbenika i potencijalan utjecaj već postojećeg znanja potrošača o marki destinacije na njen odnos s imidžem zemlje podrijetla. Na temelju prikupljenih podataka donesen je zaključak o povezanosti ta dva pojma i izneseni savjeti koji organizacijama mogu pomoći u kreiranju marke destinacije.

zemlja podrijetla, imidž zemlje podrijetla, imidž marke destinacije, izgradnja marke destinacije, znanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Impact of country of origin on building a destination brand

nije evidentirano

Country of origin, Image of country of origin, Image of destination brand, Building a destination brand, Consumer knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

12.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija