Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Programi lojalnosti u maloprodaji (CROSBI ID 412257)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sever, Ivana Programi lojalnosti u maloprodaji / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Sever, Ivana

Dunković, Dario

hrvatski

Programi lojalnosti u maloprodaji

Predmet ovog rada je obrada koncepta lojalnosti kupaca u maloprodaji, a cilj je prikazati ključne faktore koji utječu na izgradnju lojalnosti kod kupaca te ispitati stavove i predodžbe kupaca o programima lojalnosti. Rad se sastoji od teorijskog i empirijskog dijela. Visoka konkurentnost u maloprodaji zahtijeva od maloprodavača velike napore za uspostavljanje kvalitetnih i dugoročnih odnosa s kupcima. Danas većina maloprodajnih lanaca ima neku vrstu nagrađivanja kupaca, pokušavajući ih na taj način privući i bolje upoznati njihove želje i potrebe kako bi uspješno odgovorili na iste. S obzirom da je kupac okružen različitim programima lojalnosti, nameće se pitanje koliko ih zapravo kupci koriste i smatraju li da učlanjivanjem u određene programe ostvaruju uštede te koliko oni zapravo utječu na lojalnost samih kupaca pri odabiru mjesta kupnje. Empirijsko istraživanje provedeno je putem anketnog upitnika među različitim dobnim skupinama kupaca preko kojeg su se ispitali stavovi i predodžbe o programima lojalnosti radi valorizacije korisnosti istih. Rezultati empirijskog istraživanja pokazuju da iako je većina ispitanika rekla da je upoznata s programima lojalnosti, zanimljivo je da većina njih ne sudjeluje u njima jer nemaju dovoljno informacija o istima. S obzirom na rezultate ankete, postavlja se pitanje kako je moguće da u današnje vrijeme društvenih mreža, pametnih telefona i interneta koje nude informacije je moguće da se ne poznaje barem jedan program lojalnosti? Potrebno je uložiti više truda u samo informiranje kupca, kao i implementiranje kvalitetnijih programa lojalnosti s više različitih pogodnosti i duljim vremenskim periodom iskorištavanja istih.

programi lojalnosti, lojalnost kupaca, konkurencija, maloprodaja

Diplomski studij trgovine

engleski

Loyalty programs in retail

nije evidentirano

Loyalty programs, customer loyalty, competition, retail, retailer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

12.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija