Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o. (CROSBI ID 59319)

Prilog u knjizi | stručni rad

Magzan, Maša ; Miličević, Katarina Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o. // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.). Zagreb: MATE, 2012. str. 81-88

Podaci o odgovornosti

Magzan, Maša ; Miličević, Katarina

hrvatski

Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o.

Marketing ciljnih tržišta podrazumijeva dijeljenje ukupnog tržišta na tržišne segment i usmjeravanje fokusa marketinških aktivnosti na odabrane segmente. Marketing ciljnih tržišta omogućava uspješno alociranje marketinških aktivnosti. Dobro definiran marketing ciljnog tržišta znači da su promocija, cijena i distribucija jednostavniji i primjereniji segmentu kojem su proizvod ili usluga namijenjeni. Cilj ovog poslovnog slučaja je dati uvid u korištenje aktivnosti marketinga ciljnih tržišta na primjeru tvrtke Anfap d.o.o.

Marketing ciljnih tržišta, pozicioniranje, izravni marketing

nije evidentirano

engleski

Targeting and positioning as a marketing strategy of Anfap company

nije evidentirano

Targeting, positioning, direct marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

81-88.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva

Martinović, Maja

Zagreb: MATE

2012.

978-953-246-135-0

Povezanost rada

Ekonomija