Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o. (CROSBI ID 59319)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Magzan, Maša ; Miličević, Katarina
hrvatski
Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o.
Marketing ciljnih tržišta podrazumijeva dijeljenje ukupnog tržišta na tržišne segment i usmjeravanje fokusa marketinških aktivnosti na odabrane segmente. Marketing ciljnih tržišta omogućava uspješno alociranje marketinških aktivnosti. Dobro definiran marketing ciljnog tržišta znači da su promocija, cijena i distribucija jednostavniji i primjereniji segmentu kojem su proizvod ili usluga namijenjeni. Cilj ovog poslovnog slučaja je dati uvid u korištenje aktivnosti marketinga ciljnih tržišta na primjeru tvrtke Anfap d.o.o.
Marketing ciljnih tržišta, pozicioniranje, izravni marketing
nije evidentirano
engleski
Targeting and positioning as a marketing strategy of Anfap company
nije evidentirano
Targeting, positioning, direct marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-88.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva
Martinović, Maja
Zagreb: MATE
2012.
978-953-246-135-0