Frazeodidaktičeskij podhod k frazeologizmam s mifologičeskim komponentom (CROSBI ID 412151)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Milčić, Tanja
Barčot, Branka
ruski
Frazeodidaktičeskij podhod k frazeologizmam s mifologičeskim komponentom
Cilj istraživanja u ovome radu bio je empirijski pokazati da studenti ne poznaju u dovoljnoj mjeri frazeme s mitološkom sastavnicom te da ih ne koriste (ili barem nedovoljno koriste) u jeziku. Provedena je anketa koja je sadržavala 30 frazema s mitološkom sastavnicom, a ispitivali su se značenje, kontekst i slika (asocijacija). Podaci, dobiveni u anketi, analizirani su kvantitativno i kvalitativno. Kvantitativna je analiza pokazala da ispitanici zaista slabo poznaju frazeme, dok se kvalitativnom analizom pokušala prikazati problematiku (ne)poznavanja frazema u anketi. Naposljetku je opisan ruski dječji frazeološki rječnik "Uma palata" autorice J. Rogaljove po uzoru na koji je napisana i predstavljena ogledna hrvatska rječnička natuknica za frazem 'između Scile i Haribde' kao prijedlog za hrvatski frazeološki rječnik novoga tipa koji bi u budućnosti mogao obogatiti hrvatsku leksikografiju.
frazeodidaktika, frazeologija, frazeologizmy s mifologičeskim komponentom, slovarnaja stat'ja, horvatskij jazyk, russkij jazyk
nije evidentirano
engleski
Phraseodidactic Approach to Idioms with Mythological Components
nije evidentirano
frazeodidaktika, frazeologija, frazemi s mitološkom sastavnicom, rječnička natuknica, hrvatski jezik, ruski jezik
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
19.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb