Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 890769

Frazeodidaktičeskij podhod k frazeologizmam s mifologičeskim komponentom


Milčić, Tanja
Frazeodidaktičeskij podhod k frazeologizmam s mifologičeskim komponentom 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Frazeodidaktičeskij podhod k frazeologizmam s mifologičeskim komponentom
(Phraseodidactic Approach to Idioms with Mythological Components)

Autori
Milčić, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09.

Godina
2016

Stranica
45

Mentor
Barčot, Branka

Ključne riječi
Frazeodidaktika, frazeologija, frazeologizmy s mifologičeskim komponentom, slovarnaja stat'ja, horvatskij jazyk, russkij jazyk
(Frazeodidaktika, frazeologija, frazemi s mitološkom sastavnicom, rječnička natuknica, hrvatski jezik, ruski jezik)

Sažetak
Cilj istraživanja u ovome radu bio je empirijski pokazati da studenti ne poznaju u dovoljnoj mjeri frazeme s mitološkom sastavnicom te da ih ne koriste (ili barem nedovoljno koriste) u jeziku. Provedena je anketa koja je sadržavala 30 frazema s mitološkom sastavnicom, a ispitivali su se značenje, kontekst i slika (asocijacija). Podaci, dobiveni u anketi, analizirani su kvantitativno i kvalitativno. Kvantitativna je analiza pokazala da ispitanici zaista slabo poznaju frazeme, dok se kvalitativnom analizom pokušala prikazati problematiku (ne)poznavanja frazema u anketi. Naposljetku je opisan ruski dječji frazeološki rječnik "Uma palata" autorice J. Rogaljove po uzoru na koji je napisana i predstavljena ogledna hrvatska rječnička natuknica za frazem 'između Scile i Haribde' kao prijedlog za hrvatski frazeološki rječnik novoga tipa koji bi u budućnosti mogao obogatiti hrvatsku leksikografiju.

Izvorni jezik
Rus

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb