Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje pritužbama korisnika telekomunikacijskih usluga (CROSBI ID 412143)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marincel Kopinč, Tea Upravljanje pritužbama korisnika telekomunikacijskih usluga / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Marincel Kopinč, Tea

Dunković, Dario

hrvatski

Upravljanje pritužbama korisnika telekomunikacijskih usluga

U uvodnom dijelu rada opisani su predmet i cilj rada, navedeni su izvori podataka i metode prikupljanja te sadržaj i struktura rada. Nadalje, slijedi poglavlje naslovljeno „Marketinški koncept upravljanja pritužbama“ u kojemu je opisana uloga pritužbi potrošača u marketinškom menadžmentu, utjecaj prava potrošača na menadžment i reputaciju poduzeća te način funkcioniranja pritužbi. U sljedećem poglavlju „Prava potrošača u sektoru javnih telekomunikacijskih usluga“ dan je pregled telekomunikacijskog tržišta u Republici Hrvatskoj, statistički podaci o operatorima i korisnicima te uslugama koje operatori nude na tržištu. Prikazan je institucionalan i zakonodavni okvir telekomunikacijskog tržišta kao i specifičnost prava i zaštite potrošača koji se odnose na pružanje usluga korisnicima telekomunikacijskih usluga. U četvrtom poglavlju provedeno je empirijsko istraživanje pritužbi korisnika telekomunikacijskih usluga, kao i sustav rješavanja te davanje odgovora na iste. Najčešće se pritužbe odnose na iznos računa, i tehničke poteškoće, a slijede pritužbe na prijenos broja, pritužbe na poslovanje i ostale pritužbe. Također, dana je preporuka za menadžment kako se nositi i kako odgovarati na pritužbe korisnika prilikom pružanja telekomunikacijskih usluga. Posljednje, u zaključku su iznesene spoznaje do kojih se došlo analizom pritužbi i njihovim upravljanjem u cilju što većeg zadovoljstva potrošača prilikom korištenja usluga te zaštite prava potrošača.

pritužba, upravljanje pritužbama, zaštita potrošača, ponašanje potrošača, telekomunikacije

Diplomski studij, smjer Trgovina

engleski

Complaints management in telecommunication services

nije evidentirano

complaint, complaint management, consumer protect, consumer behaviour, telecommunications

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

06.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija