Upravljanje pritužbama korisnika telekomunikacijskih usluga (CROSBI ID 412143)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marincel Kopinč, Tea
Dunković, Dario
hrvatski
Upravljanje pritužbama korisnika telekomunikacijskih usluga
U uvodnom dijelu rada opisani su predmet i cilj rada, navedeni su izvori podataka i metode prikupljanja te sadržaj i struktura rada. Nadalje, slijedi poglavlje naslovljeno „Marketinški koncept upravljanja pritužbama“ u kojemu je opisana uloga pritužbi potrošača u marketinškom menadžmentu, utjecaj prava potrošača na menadžment i reputaciju poduzeća te način funkcioniranja pritužbi. U sljedećem poglavlju „Prava potrošača u sektoru javnih telekomunikacijskih usluga“ dan je pregled telekomunikacijskog tržišta u Republici Hrvatskoj, statistički podaci o operatorima i korisnicima te uslugama koje operatori nude na tržištu. Prikazan je institucionalan i zakonodavni okvir telekomunikacijskog tržišta kao i specifičnost prava i zaštite potrošača koji se odnose na pružanje usluga korisnicima telekomunikacijskih usluga. U četvrtom poglavlju provedeno je empirijsko istraživanje pritužbi korisnika telekomunikacijskih usluga, kao i sustav rješavanja te davanje odgovora na iste. Najčešće se pritužbe odnose na iznos računa, i tehničke poteškoće, a slijede pritužbe na prijenos broja, pritužbe na poslovanje i ostale pritužbe. Također, dana je preporuka za menadžment kako se nositi i kako odgovarati na pritužbe korisnika prilikom pružanja telekomunikacijskih usluga. Posljednje, u zaključku su iznesene spoznaje do kojih se došlo analizom pritužbi i njihovim upravljanjem u cilju što većeg zadovoljstva potrošača prilikom korištenja usluga te zaštite prava potrošača.
pritužba, upravljanje pritužbama, zaštita potrošača, ponašanje potrošača, telekomunikacije
Diplomski studij, smjer Trgovina
engleski
Complaints management in telecommunication services
nije evidentirano
complaint, complaint management, consumer protect, consumer behaviour, telecommunications
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
06.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb