Zastupljenost inovativnih tehnologija u maloprodaji (CROSBI ID 412141)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rakarić, Žaklina
Dunković, Dario
hrvatski
Zastupljenost inovativnih tehnologija u maloprodaji
Sveprisutna tehnologija u maloprodaji uvelike mijenja budućnost poslovanja. Tehnologija se smatra velikom prekretnicom u trgovini koja je danas vodeći trend u maloprodajnom poslovanju. Zastupljenost tehnologije se mjeri tehnološkim napretkom, pri čemu kao rezultat toga nastaju inovacije. Inovacije u maloprodaji su promjene postojećeg u nešto novo i drugačije. U suvremenom maloprodajnom poslovanju neizostavna je i uloga informacijsko komunikacijske tehnologije. Najveći utjecaj informacijske tehnologije se očituje razvojem Interneta. Izbor teme rada potaknut je razvojem tehnologije prije svega inovativne. Predmet rada je istražiti zastupljenost inovativnih tehnologija u maloprodaji, a to su RFID tehnologija, samoposlužne blagajne, inteligenta kolica te mobilne aplikacije. Empirijsko istraživanje bit će provedeno putem anketnog upitnika. Cilj anketnog upitnika je prikazati stavove kupaca o korištenju inovativne tehnologije u kupovini. Na temelju dobivenih rezultata istraživanja iznijeti će se preporuke za menadžment.
maloprodaja, inovativne tehnologije, inovacije, samoposlužne tehnologije, RFID, mobilne aplikacije
Diplomski studij, smjer Trgovina
engleski
The penetration of innovative technologies in retailing
nije evidentirano
retailing, innovative technologies, innovations, self-service technology, RFID, mobile applications
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
07.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb