Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjenovne strategije u maloprodaji (CROSBI ID 241932)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Cjenovne strategije u maloprodaji // Suvremena trgovina (Zagreb), 42 (2017), 4; 44-47

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Cjenovne strategije u maloprodaji

Maloprodavači mogu na različite načine odgovoriti na efekte konkurenata. Neki formati, na primjer, povećavaju proporciju robnih marki u ponudi kako bi nižim cijenama privukli kupce. Efekte koje stvara konkurencija može se kategorizirati i tako olakšati maloprodajnom menadžmentu donošenje cjenovnih strategija. Prema rezultatima nekih najnovijih istraživanja u radu će se objasniti marketinški koncept cjenovne strategije i koji su to efekti koji mogu utjecati na njezino formiranje.

maloprodaja, cjenovna strategija, formati, cijene, konkurencija

nije evidentirano

engleski

Retail pricing strategies

nije evidentirano

retail, pricing strategy, store format, price, competition,

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42 (4)

2017.

44-47

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice