Demonstracijski pokusi u nastavi fizike: Bernoullijeva jednadžba (CROSBI ID 412074)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ferk, Martina
Paar, Dalibor
hrvatski
Demonstracijski pokusi u nastavi fizike: Bernoullijeva jednadžba
Kvaliteta nastave fizike u školama od ključne je važnosti jer ona ne samo da treba dati temelje u razumijevanju osnovnih prirodnih pojava ključne za sve prirodne znanosti, već treba kroz fizikalni način razmišljanja učeniku dati alate i vještine koje može primijeniti u svakom segmentu života. Nastavnici i stručnjaci u svijetu neprestano rade na razvoju tehnika i metoda učenja fizike. Cilj novog nacionalnog kurikuluma trebao bi biti prijenos najboljih svjetskih iskustava u sve školske predmete. Tradicionalni oblici nastave, koji su učenicima često teški i nerazumljivi, mijenjaju se (često i do 50% kao u skandinavskim zemljama) s različitim oblicima projektne ili terenske nastave bazirane na istraživanju i individualnom pristupu. Osnovni alat za promjenu tih koncepata u nastavi fizike je pokus. Fizika je prirodna znanost temeljena na pokusu. Pokus u nastavi fizike kod djece potiče kreativnost, razvijaju kritičko razmišljanje i zaključivanje. Ovim radom u odabranoj temi Bernoullijeva jednadžba, želi se pokazati da se jednostavnim pokusima mogu na zanimljiv način prikazati bitna fizikalna svojstva. Ovi primjeri mogu biti sastavni dio nekog budućeg kataloga fizikalnih pokusa koji bi uz odgovarajuću edukaciju i motiviranje nastavnika bio okosnica moderne nastave fizike.
projektna nastava, terenska nastava, fizika
nije evidentirano
engleski
Demonstration experiments in physics: Bernoulli’s equation
nije evidentirano
project based education, field education, physics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
21.10.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb