Upotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji (CROSBI ID 412069)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mišić Matej
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Upotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji
Rad je posvećen primjeni semiotike u marketingu. Semiotika se šire može definirati kao znanstvena disciplina koja proučava znakove te procese stvaranja značenja u kulturološkoj perspektivi. Svoju primjenu pronašla je u teoriji i praksi mnogih znanstvenih područja pa tako i u marketingu, gdje se može primjenjivati u marketinškoj komunikaciji, istraživanju tržišta, proučavanju ponašanja potrošača, uređenju prodajnih prostora, razvoju novih proizvoda i slično. Svijet potrošača se zapravo sastoji od različitih značenja formiranih od znakova i simbola koji su povezani s njihovim kulturološkim prostorom i vremenom. Imidž zemlje dugi niz godina izaziva veliki interes u marketinškoj teoriji i praksi. Provedena su brojna istraživanja kojima su utvrđeni čimbenici koji utječu na izgradnju, oblikovanje i upravljanje imidžom zemlje. Članstvo u međunarodnim integracijama svakako je jedan od tih čimbenika koji komunicira dostignuti društveni, politički i ekonomski razvoj zemlje. Članstvo u Europskoj uniji predstavljalo je jedan od temeljnih ciljeva hrvatske politike od osamostaljenja. Proslava pristupanja Hrvatske Europskoj uniji označila je važan trenutak u hrvatskoj povijesti, ali to je bila i prilika za komuniciranje imidža, kako domaćoj tako i inozemnoj javnosti. Semiotičkom analizom proslave pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji nastojalo se istražiti na koji se način semiotika može primijeniti u području imidža zemlje. U radu su identificirani i kritički analizirani znakovi koji su korišteni tijekom proslave u svrhu komunikacije imidža zemlje, analizirano je planiranje, organizacija i realizacija proslave.
semiotika, znak, imidž zemlje, međunarodne integracije, Europska unija
nije evidentirano
engleski
Using semiotics in value creation in marketing: an example of the Croatia's accession to the European Union
nije evidentirano
semiotics, country image, international integrations, European Union
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
22.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
ZAGREB