Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Bitna pretpostavka (samo)vrednovanja učitelja: spremnost sudionika (CROSBI ID 59223)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tot, Daria ; Cindrić, Mijo ; Šimović, Vladimir Bitna pretpostavka (samo)vrednovanja učitelja: spremnost sudionika // PEDAGOGY ANDTHE KNOWLEDGE SOCIETY Collected Papers of 2nd Scientific research symposium: Pedagogy and the Knowledge Society / Mijo CindrićVlatka DomovićMilan Matijević (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 385-398

Podaci o odgovornosti

Tot, Daria ; Cindrić, Mijo ; Šimović, Vladimir

hrvatski

Bitna pretpostavka (samo)vrednovanja učitelja: spremnost sudionika

Samovrednovanje utječe na podizanje kvaliteta nastave i učenja, ali i na kompetencije učitelja i učenika, odnosno utječe na kvalitetu ostvarivanja i razvoj školskog kurikuluma. U ovom se radu teorijski analiziraju i objašnjavaju ključni pojmovi iz područja samovrednovanja učitelja. Empirijski dio istraživanja obavljen je na reprezentativnom slučajnom uzorku od 937 ispitanika iz osnovnih škola s područja Primorsko-goranske, Istarske i Ličko-senjske županije. Uzorak je imao tri poduzorka: učitelje razredne i predmetne nastave ; stručne suradnike i ravnatelje škola ; te učenike osmog razreda. Cilj je bio utvrditi spremnost sudionika samovrednovanja učitelja (učenika, učitelja i vodstva škole) na njegovu provedbu te razinu utjecaja određenih čimbenika. Za sva tri poduzorka ispitani su sljedeći čimbenici: razina (profesionalnih) aspiracija ; otvorenost prema promjenama ; otvorenost prema mogućem riziku od neuspjeha ; voljnost za eksperimentiranje u nastavi i učenju ; otvorenost prema kritici i samokritici ; prethodno iskustvo u samovrednovanju učitelja te potreba i želja za vrednovanjem vlastitog rada i rada (drugih) učitelja. Od učitelja se tražila i prosudba o poznavanju različitih aspekata nastave i poznavanju nastavnog predmeta-struke.

kvaliteta obrazovanja, samovrednovanje učitelja ; spremnost za samovrednovanje

nije evidentirano

engleski

ESSENTIAL PRESUPPOSITONS OF TEACHER SELF-EVALUATION:READINESS FOR PARTICIPATION

nije evidentirano

quality of education ; teacher selfevaluation ; readiness for selfevaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

385-398.

objavljeno

Podaci o knjizi

PEDAGOGY ANDTHE KNOWLEDGE SOCIETY Collected Papers of 2nd Scientific research symposium: Pedagogy and the Knowledge Society

Mijo CindrićVlatka DomovićMilan Matijević

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2008.

978-953-7210-12-0

Povezanost rada

Pedagogija