Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Roditeljsko viđenje škole za net-generacije (CROSBI ID 59183)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lapat, Goran ; Opić, Siniša ; Đuranović, Marina Roditeljsko viđenje škole za net-generacije // Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 315-337

Podaci o odgovornosti

Lapat, Goran ; Opić, Siniša ; Đuranović, Marina

hrvatski

Roditeljsko viđenje škole za net-generacije

Cilj je istraživanja testiranje modela aktivne uloge škole u osposobljavanju roditelja za korištenje računala. Na uzorku od 1447 roditelja Log linearnom analizom testiran je trijadni model interakcija (spol*ponuda pomoći u edukaciji* besplatna edukacija). Potvrđen je model s dvosmjernim interakcijama: prvi dio interakcija (two way) spol*besplatna edukacija ukupno pokazuje višu razinu zainteresiranosti roditelja za edukaciju, tj. specifično ukazuje da su majke više zainteresirane za besplatne edukacije o korištenju računala od očeva. Iako su roditelji iste obrazovne strukture, očevi više pomažu u izvršavanju školskih obveza (zadaće) uz pomoć računala od majki, osjećaju se “jači” od svoje djece u informatičkom smislu, stoga bi se majke više odazvale na besplatnu edukaciju od očeva. Drugi dio interakcija (two way) ponuda pomoći u edukaciji*besplatna edukacija pokazuju da škola nastavnicima nedovoljno nudi pomoć u edukaciji o korištenju računala, tj. onima kojima nisu ponudili njih 59, 23% išlo bi na edukaciju. Prezentirani model aktivne uloge škole u osposobljavanju roditelja za korištenje računala ukazuje na potrebu aktivnijeg uključivanja škole u organizirane edukacije o korištenju računala.

suradnja, roditelji, škola, digitalni mediji, net-generacije

nije evidentirano

engleski

Parents' views on schools for the Net generation

nije evidentirano

cooperation, parents, school, digital media, Net generation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

315-337.

objavljeno

Podaci o knjizi

Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2017.

978-953-8115-20-2

Povezanost rada

Pedagogija