Roditeljsko viđenje škole za net-generacije (CROSBI ID 59183)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lapat, Goran ; Opić, Siniša ; Đuranović, Marina
hrvatski
Roditeljsko viđenje škole za net-generacije
Cilj je istraživanja testiranje modela aktivne uloge škole u osposobljavanju roditelja za korištenje računala. Na uzorku od 1447 roditelja Log linearnom analizom testiran je trijadni model interakcija (spol*ponuda pomoći u edukaciji* besplatna edukacija). Potvrđen je model s dvosmjernim interakcijama: prvi dio interakcija (two way) spol*besplatna edukacija ukupno pokazuje višu razinu zainteresiranosti roditelja za edukaciju, tj. specifično ukazuje da su majke više zainteresirane za besplatne edukacije o korištenju računala od očeva. Iako su roditelji iste obrazovne strukture, očevi više pomažu u izvršavanju školskih obveza (zadaće) uz pomoć računala od majki, osjećaju se “jači” od svoje djece u informatičkom smislu, stoga bi se majke više odazvale na besplatnu edukaciju od očeva. Drugi dio interakcija (two way) ponuda pomoći u edukaciji*besplatna edukacija pokazuju da škola nastavnicima nedovoljno nudi pomoć u edukaciji o korištenju računala, tj. onima kojima nisu ponudili njih 59, 23% išlo bi na edukaciju. Prezentirani model aktivne uloge škole u osposobljavanju roditelja za korištenje računala ukazuje na potrebu aktivnijeg uključivanja škole u organizirane edukacije o korištenju računala.
suradnja, roditelji, škola, digitalni mediji, net-generacije
nije evidentirano
engleski
Parents' views on schools for the Net generation
nije evidentirano
cooperation, parents, school, digital media, Net generation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
315-337.
objavljeno
Podaci o knjizi
Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2017.
978-953-8115-20-2