Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 889151

Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi


Herceg, Elizabeta
Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi 2016., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja


Naslov
Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi
(Methodical organizational forms of work and the physiological load of preschool children)

Autori
Herceg, Elizabeta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Petrinja

Datum
09.09

Godina
2016

Stranica
35

Mentor
Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan

Ključne riječi
Metodički organizacijski oblici rada, fiziološko opterećenje, kineziološki sadržaji
(Methodological organizational forms of work, physiological load, kinesiology facilities)

Sažetak
Kroz ovaj rad čija je tema „Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi“, objasnit ću važnost odgajateljevog poznavanja antropoloških obilježja djece predškolske dobi. Metodički organizacijski oblici rada su način na koji se organizira proces vježbanja te ostvaraju ciljevi kineziološke kulture. Ono o čemu ovisi fiziološko opterećenje djece tijekom sata tjelesne i zdravstvene kulture jest izbor i redoslijed vježbi, tempo, ritam te intenzitet vježbanja. Također veliku ulogu imaju unutarnji i vanjski čimbenici. Vrlo je bitno djecu znati motivirati za vježbanje jer se dobro pripremljenim kineziološkim programima djeci predškolske dobi može utjecati na njihov skladan rast i razvoj. Osobine dječjeg organizma, plan i program tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi, kineziološki sadržaji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi, metodički organizacijski oblici rada te vanjski i unutarnji čimbenici koji djecu okružuju uvelike utječu na njihov zdrav razvoj. U doba kada je pretilost i nekretanje djece normalna pojava, veliku ulogu imaju odgajatelji koji dobrim poznavanjem kinezioloških i antropoloških zakonitosti uvelike mogu utjecati na dijete ; motivacijom i provedbom raznih kinezioloških aktivnosti. Obzirom da su u djetetovom razvoju „prve tri najvažnije“, odgajatelj ima zadaću djecu od najranije dobi poučavati važnosti vježbanja jer sama vježba jest sredstvo da se ispuni određeni zadatak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb