Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 888960

Osnove marketinga


Kotler, Philip; Wong, Veronica; Saunders, John; Armstrong, Gary
Osnove marketinga, Zagreb: MATE d.o.o., 2006 (monografija)


Naslov
Osnove marketinga
(Principles of marketing)

Autori
Kotler, Philip ; Wong, Veronica ; Saunders, John ; Armstrong, Gary

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
MATE d.o.o.

Grad
Zagreb

Godina
2006

Stranica
958

ISBN
953-246-023-3

Ključne riječi
marketing

Sažetak
Udžbenik Osnove marketinga daje aktualan pregled suvremenog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Četvrto europsko izdanje



POVEZANOST RADA


Ustanove
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Emil Heršak (prevoditelj)

Avatar Url Maja Martinović (prevoditelj)

Avatar Url Ivanka Rajh (prevoditelj)

Citiraj ovu publikaciju

Kotler, Philip; Wong, Veronica; Saunders, John; Armstrong, Gary
Osnove marketinga, Zagreb: MATE d.o.o., 2006 (monografija)
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J. & Armstrong, G. (2006) Osnove marketinga. Zagreb, MATE d.o.o..
@book{book, translator = {Martinovi\'{c}, Maja and Her\v{s}ak, Emil and Rajh, Ivanka and Grabar, Ivana and Jeleni\'{c}, Lidija and Kuzmi\'{c}, Marina}, year = {2006}, pages = {958}, keywords = {marketing}, isbn = {953-246-023-3}, title = {Principles of marketing}, keyword = {marketing}, publisher = {MATE d.o.o.}, publisherplace = {Zagreb} }