Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učiteljski stavovi o poučavanju učenika s disleksijom (CROSBI ID 59167)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Martan, Valentina ; Matošević, Andreja ; Skočić Mihić, Sanja Učiteljski stavovi o poučavanju učenika s disleksijom // ZBORNIK ODABRANIH RADOVA S 11. MEĐUNARODNOGA BALKANSKOG KONGRESA OBRAZOVANJA I ZNANOSTI: BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST - TEMATSKO PODRUČJE: KVALITETA I INKLUZIVNOST OBRAZOVANJA – PREDUVJETI ODRŽIVE BUDUĆNOSTI / Bouillet, Dejana ; Đuranović, Marina ; Tot, Daria (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 163-180

Podaci o odgovornosti

Martan, Valentina ; Matošević, Andreja ; Skočić Mihić, Sanja

hrvatski

Učiteljski stavovi o poučavanju učenika s disleksijom

Cilj je ovoga rada istražiti stavove učitelja o poučavanju učenika s disleksijom te utvrditi postoje li statistički značajne razlike u stavovima s obzirom na spol, radno mjesto, inicijalno obrazovanje i trajni profesionalni razvoj. U istraživanju su sudjelovala 233 osnovnoškolska učitelja. Korištena je Skala stavova učitelja prema poučavanju učenika s disleksijom trofaktorske strukture: (1) individualizirani postupci poučavanja ; (2) prilagodba nastavnih materijala i postupaka vrednovanja i (3) podrška razrednim ozračjem i suradnjom. Učitelji imaju pozitivne stavove prema poučavanju učenika s disleksijom u svima trima dimenzijama. Pritom statistički značajno pozitivnije stavove imaju učitelji razredne nastave i oni koji su se usavršavali za rad s učenicima s teškoćama tijekom inicijalnoga i trajnoga profesionalnog razvoja i neformalnim obrazovanjem. Zaključno, dobivene razlike u stavovima učitelja prema poučavanju učenika s disleksijom, s obzirom na njihovu stručnu osposobljenost tijekom inicijalnoga i trajnoga profesionalnog razvoja, ukazuju na nužnost sustavnije edukacije učitelja, osobito o načinima prilagodbe nastavnih materijala i postupaka vrednovanja, kako bi na svim razinama obrazovanja učenici s disleksijom dobili obrazovanje primjereno svojim sposobnostima i jakim stranama.

disleksija ; individualizirano poučavanje ; inkluzivno obrazovanje ; stavovi ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Teachers' Attitudes Toward Teaching Students with Dyslexia

nije evidentirano

attitudes ; dyslexia ; inclusive education ; individualized teaching ; teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

163-180.

objavljeno

Podaci o knjizi

ZBORNIK ODABRANIH RADOVA S 11. MEĐUNARODNOGA BALKANSKOG KONGRESA OBRAZOVANJA I ZNANOSTI: BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST - TEMATSKO PODRUČJE: KVALITETA I INKLUZIVNOST OBRAZOVANJA – PREDUVJETI ODRŽIVE BUDUĆNOSTI

Bouillet, Dejana ; Đuranović, Marina ; Tot, Daria

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2017.

978-953-8115-23-3

Povezanost rada

Pedagogija