Spajanja i preuzimanja kao strategija u agrobiznisu (CROSBI ID 411903)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čop, Tajana
Njavro, Mario
hrvatski
Spajanja i preuzimanja kao strategija u agrobiznisu
Spajanja i preuzimanja kao strategija poslovanja omogućuju kompanijama postizanje ekonomije obujma, izlazak na nova tržišta, postizanje vertikalne integracije, a posljedično i povećanje tržišnog udjela i konkurentsku prednost. Navedena aktivnost vodi jačanju multinacionalnih kompanija i prevlasti na globalnom tržištu hrane. Cilj rada je istražiti spajanja i preuzimanja u agrobiznisu u Svijetu i Hrvatskoj te analizirati utjecaj navedenih aktivnosti na cjelokupan lanac hrane. Na primjeru svjetskih kompanija iz sektora piva, osnovnih potrošačkih dobara i sredstva za zaštitu bilja, primjenom studija slučaja rad prikazuje aktivnosti spajanja i preuzimanja. Analizom poslovnih slučajeva vidljivo je kako spajanja i preuzimanja utječu na bolje poslovne rezultate kompanija. U Hrvatskoj su aktivnosti spajanja i preuzimanja u agrobiznisu primjenjiva i ne zaostaju za međunarodnim procesima, no, naravno, riječ je o količinski i vrijednosno manjim poslovnim dogovorima.
agrobiznis ; spajanja i preuzimanja ; studija slučaja
nije evidentirano
engleski
Mergers and acquisitions as strategy in agribusiness
nije evidentirano
agribusiness ; mergers and acquisitions ; case study
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
15.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb