Glazbeni umjetnik danas - umjetnik i/ili glazbeni pedagog (CROSBI ID 650728)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Svalina, Vesna
hrvatski
Glazbeni umjetnik danas - umjetnik i/ili glazbeni pedagog
Koliko su pedagoške kompetencije važne postaje jasno svakom glazbeniku u trenutku kad svoje znanje i umijeće u području umjetnosti odluči prenijeti mlađim naraštajima. Pojedini glazbeni umjetnici s vremenom postaju značajni upravo posvom glazbeno-pedagoškom radu i važnija su njihova postignuća u tom području, nego umjetničko djelovanje, za koje su se prvotno školovali. Kako bi se utvrdilo koliko su glazbenici posvećeni glazbeno-pedagoškom djelovanju te kakvi su stavovi i mišljenja uspješnih i cijenjenih glazbenika o potrebi stjecanja pedagoških kompetencija, trebalo je provesti opsežnije dokumentacijsko i empirijsko istraživanje. U ovom radu čitatelje ćemo upoznati s najvažnijim rezultatima tih dvaju istraživanja.
glazbeni umjetnik, glazbeni pedagog, stjecanje pedagoških kompetencija, umjetničko djelovanje, glazbeno-pedagoško djelovanje
nije evidentirano
engleski
The Music Artist Today – Artist and/or Music Pedagogue
nije evidentirano
musician, music pedagogue, acquiring pedagogical competencies, artistic work, music pedagogy work
nije evidentirano
Podaci o prilogu
447-470.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5
Vidulin, Sabina
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-7320-46-1
Podaci o skupu
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
predavanje
18.05.2017-20.05.2017
Pula, Hrvatska