Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zaštita spomenika u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama (CROSBI ID 650707)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Brajnov Botić, Doroti ; Violić, Duško Zaštita spomenika u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju /Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Brala-Mudrovčić, Jasminka (ur.). Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 373-386

Podaci o odgovornosti

Brajnov Botić, Doroti ; Violić, Duško

hrvatski

Zaštita spomenika u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama

Ovim radom se želi skrenuti pozornost na nedostatnu satnicu predmeta Likovna umjetnost, a posebice na nedostatnu zastupljenost nastavnih sadržaja posvećenih očuvanju i zaštiti spomenika u predmetnim planovima i programima, kao i u odobrenim udžbenicima za predmet Likovna umjetnost u gimnazijama u Republici Hrvatskoj. Rad se sastoji od nekoliko točaka kojima se želi upozoriti na pojedine nedostatke u nastavnom programu predmeta Likovna umjetnost. Cilj je potaknuti promjene u percepciji i tumačenju zaštite spomenika, ali i u ishodima učenja kao očekivanim postignućima učenika/ica.

zaštita spomenika ; nastava ; likovna umjetnost ; gimnazije

nije evidentirano

engleski

Monument Protection in the Art Curriculum of Secondary Schools

nije evidentirano

monument protection ; teaching ; art ; gymnasiums

nije evidentirano

Podaci o prilogu

373-386.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nove smjernice u odgoju i obrazovanju /Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića

Brala-Mudrovčić, Jasminka

Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru

978-953-331-122-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Likovne umjetnosti, Pedagogija