Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

CHALLENGES OF TEACHING IN THE 21ST CENTURY THROUGH THE PRISM OF INFORMAL COMMUNICATIONS (CROSBI ID 650504)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vrsaljko, Slavica CHALLENGES OF TEACHING IN THE 21ST CENTURY THROUGH THE PRISM OF INFORMAL COMMUNICATIONS // Mednarodna konferenca EDUvision 2014 »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij« / Orel, Mojca (ur.). Ljubljana, 2014. str. 41-49

Podaci o odgovornosti

Vrsaljko, Slavica

engleski

CHALLENGES OF TEACHING IN THE 21ST CENTURY THROUGH THE PRISM OF INFORMAL COMMUNICATIONS

U suvremenom društvu gotovo jedini oblici neformalne komunikacije postaju internetske društvene mreže i mobilni uređaji, tableti i slično. Svakako ti oblici postaju sastavnim dijelom neformalne komunikacije među djecom osnovnoškolske dobi. Naizgled možemo pronaći velik broj prednosti navedenih načina komunikacije, međutim postoji i negativni aspekti. Uz one koje su dijelom mogućih pedagoških, psiholoških i socioloških istraživanja, u radu će se dati pregled odstupanja od standardnojezične norme, i to fonološka, gramatička te leksička. Također ćemo se osvrnuti na posebnosti jezičnoga diskursa kojega ovaj vid komunikacije oblikuje.

informal communication, deviations from standard language norm, phonological, grammatical and lexical

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-49.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mednarodna konferenca EDUvision 2014 »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«

Orel, Mojca

Ljubljana:

978-961-93662-3-3

Podaci o skupu

Mednarodna konferenca EDUvision 2014 »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«

predavanje

27.11.2014-28.11.2014

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

nije evidentirano