CHALLENGES OF TEACHING IN THE 21ST CENTURY THROUGH THE PRISM OF INFORMAL COMMUNICATIONS (CROSBI ID 650504)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrsaljko, Slavica
engleski
CHALLENGES OF TEACHING IN THE 21ST CENTURY THROUGH THE PRISM OF INFORMAL COMMUNICATIONS
U suvremenom društvu gotovo jedini oblici neformalne komunikacije postaju internetske društvene mreže i mobilni uređaji, tableti i slično. Svakako ti oblici postaju sastavnim dijelom neformalne komunikacije među djecom osnovnoškolske dobi. Naizgled možemo pronaći velik broj prednosti navedenih načina komunikacije, međutim postoji i negativni aspekti. Uz one koje su dijelom mogućih pedagoških, psiholoških i socioloških istraživanja, u radu će se dati pregled odstupanja od standardnojezične norme, i to fonološka, gramatička te leksička. Također ćemo se osvrnuti na posebnosti jezičnoga diskursa kojega ovaj vid komunikacije oblikuje.
informal communication, deviations from standard language norm, phonological, grammatical and lexical
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
41-49.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mednarodna konferenca EDUvision 2014 »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«
Orel, Mojca
Ljubljana:
978-961-93662-3-3
Podaci o skupu
Mednarodna konferenca EDUvision 2014 »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«
predavanje
27.11.2014-28.11.2014
Ljubljana, Slovenija