Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme pad naprijed preko ramena u dominantnu stranu kod jedanaestogodišnjih učenica (CROSBI ID 650457)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Babin, Bojan ; Vlahović, Lidija ; Babin, Josip Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme pad naprijed preko ramena u dominantnu stranu kod jedanaestogodišnjih učenica // Zbornik radova 26. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske "Kineziološke kompetencije u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije" / Findak, Vladimir (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2017. str. 115-120

Podaci o odgovornosti

Babin, Bojan ; Vlahović, Lidija ; Babin, Josip

hrvatski

Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme pad naprijed preko ramena u dominantnu stranu kod jedanaestogodišnjih učenica

U istraživanju koje je provedeno na uzorku od 145 učenica petih razreda osnovne škole, s ciljem utvrđivanja povezanosti motoričkih sposobnosti i reprezentativne nastavne teme Pad naprijed preko ramena u dominantnu stranu, nalazi multiple regresijske analize pokazuju kako je značajnu količinu varijance kriterijske varijable moguće pripisati utjecaju prediktorskog skupa varijabli. Regresija varijable Pad naprijed preko ramena u dominantnu stranu izdvojila je samo jedan statistički značajan prediktor u parcijalnom doprinosu definiranja kriterija i to varijablu Skok udalj s mjesta, iz čega je vidljivo da su učenice pri izvođenju pada naprijed dominantno koristile eksplozivnu snagu donjih ekstremiteta. Rezultati dobiveni u ovom istraživanju pružaju uvid u strukturu povezanosti motoričkog znanja Pad naprijed preko ramena u dominantnu stranu kao reprezentanta nastavne cjeline Borilačke strukture za učenice petog razreda osnovne škole, a što predstavlja osnovu u razumijevanju transformacijske učinkovitosti navedene nastavne teme za planiranje i programiranje, a isto tako za praćenje i vrednovanje u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture.

Motorička znanja ; tjelesna i zdravstvena kultura ; planiranje i programiranje ; učenice petih razreda osnovne škole

nije evidentirano

engleski

Relation Between Motor Skills and Curriculum Subject Front Fall Over the Shoulder in the Dominant Side at Eleven-year-old Female Pupils

nije evidentirano

Motor skills ; physical education ; planning and programming ; fifth grade elementary school female pupils

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-120.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Findak, Vladimir

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-7965-09-9

Podaci o skupu

KINEZIOLOŠKE KOMPETENCIJE U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE

predavanje

27.06.2017-01.07.2017

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija

Poveznice