Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društveno odgovorno poslovanje: Etika ili marketing? (CROSBI ID 411603)

Ocjenski rad | diplomski rad

Benčić, Kristina Društveno odgovorno poslovanje: Etika ili marketing? / Jolić, Tvrtko (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2017

Podaci o odgovornosti

Benčić, Kristina

Jolić, Tvrtko

hrvatski

Društveno odgovorno poslovanje: Etika ili marketing?

Cilj ovog diplomskog rada je sagledati aspekte bavljenja gospodarskih subjekata društveno odgovornim poslovanjem, odnosno koja je točno njihova temeljna svrha – etično poslovanje ili samo jedna od marketinških aktivnosti koja se provodi radi ostvarivanja veće dobiti. U uvodnom dijelu predstavljen je predmet i svrha istraživanja ovog diplomskog rada i ukratko opisana njegova struktura. U drugom dijelu fokus je stavljen na pojam koncepta društveno odgovornog poslovanja te kakav utjecaj ono može imati na samo poduzeće, potrošače, zajednicu i okoliš. U ovom dijelu rada također će biti riječi o etičkim načelima društveno odgovornog poslovanja. U trećem dijelu razmatra se pojam marketinga i etičnost u tom području. U četvrtom dijelu analizira se društveno odgovorno poslovanje poduzeća DM – Drogerie Markt Hrvatska koje posluje u Hrvatskoj te učinci koje ostvaruje takvim poslovanjem. U završnom dijelu napravljen je osvrt na temeljne zaključke izvedene iz iznesenih činjenica nakon obrade teme.

društveno odgovorno poslovanje ; marketing ; poslovna etika ; dm – drogerie markt

nije evidentirano

engleski

Corporate social responsibility: Ethics or marketing?

nije evidentirano

corporate social responsibility ; marketing ; business ethics ; dm – drogerie markt

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

13.03.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija, Filozofija