Društveno odgovorno poslovanje: Etika ili marketing? (CROSBI ID 411603)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Benčić, Kristina
Jolić, Tvrtko
hrvatski
Društveno odgovorno poslovanje: Etika ili marketing?
Cilj ovog diplomskog rada je sagledati aspekte bavljenja gospodarskih subjekata društveno odgovornim poslovanjem, odnosno koja je točno njihova temeljna svrha – etično poslovanje ili samo jedna od marketinških aktivnosti koja se provodi radi ostvarivanja veće dobiti. U uvodnom dijelu predstavljen je predmet i svrha istraživanja ovog diplomskog rada i ukratko opisana njegova struktura. U drugom dijelu fokus je stavljen na pojam koncepta društveno odgovornog poslovanja te kakav utjecaj ono može imati na samo poduzeće, potrošače, zajednicu i okoliš. U ovom dijelu rada također će biti riječi o etičkim načelima društveno odgovornog poslovanja. U trećem dijelu razmatra se pojam marketinga i etičnost u tom području. U četvrtom dijelu analizira se društveno odgovorno poslovanje poduzeća DM – Drogerie Markt Hrvatska koje posluje u Hrvatskoj te učinci koje ostvaruje takvim poslovanjem. U završnom dijelu napravljen je osvrt na temeljne zaključke izvedene iz iznesenih činjenica nakon obrade teme.
društveno odgovorno poslovanje ; marketing ; poslovna etika ; dm – drogerie markt
nije evidentirano
engleski
Corporate social responsibility: Ethics or marketing?
nije evidentirano
corporate social responsibility ; marketing ; business ethics ; dm – drogerie markt
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
13.03.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin