Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UPRAVLJANJE MOTIVACIJSKIM ČIMBENIKOM U FUNKCIJI RAZVOJA PODUZETNIŠTVA (CROSBI ID 650346)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bogdanović, Mario UPRAVLJANJE MOTIVACIJSKIM ČIMBENIKOM U FUNKCIJI RAZVOJA PODUZETNIŠTVA // PROCEEDINGS: Innovations and entreprenurship - launchers of developent and employment / Vukmirović, Nikola (ur.). Banja Luka: Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2016. str. 101-113

Podaci o odgovornosti

Bogdanović, Mario

hrvatski

UPRAVLJANJE MOTIVACIJSKIM ČIMBENIKOM U FUNKCIJI RAZVOJA PODUZETNIŠTVA

Unaprijediti poduzetništvo znači primijeniti znanja i spoznaje o njegovim uzročnim čimbenicima. Poduzetništvo je osnovno uzrokovano ljudima poduzetnicima i zato je važno istražiti i saznati ključne motivacijske čimbenike o kojima ovisi njihov ulazak, zadržavanje i stimuliranje na poduzetničke pothvate/projekte. U poduzetništvu, a napose u poduzetništvu tranzicijskih zemalja prisutni su brojni izazovi koji se mogu svrstati u različita područja poput psiholoških, bioloških, ekonomskih, državno- institucijskih, socijalno-kulturoloških, tehničko-tehnoloških, političkih, često isprepletenih u kombiniranom djelovanju. Brojni poduzetnički izazovi zahtijevaju i odgovarajuće resurse za njihovo rješavanje, a njihov izostanak u pravilu rezultira demotivacijom i poduzetničkim neuspjehom. Znanstveni (spoznajni) cilj ovog rada bio je odgovoriti na pitanje kako upravljati motivacijskom čimbenikom u poduzetničkom razvoju. Da bi se ostvario navedeni cilj istraženi su motivacijski čimbenici o kojima ovisi ulazak, zadržavanje i stimulacija poduzetnika na (nove) pothvate po temeljnim pojavnim oblicima: a) psihološki motivacijski čimbenik, b) političko- ekonomski motivacijski čimbenik i c) kulturološki motivacijski čimbenik. Praktični stručni cilj rada bio je pružiti stručnu potporu kreatorima ekonomske politike u smislu stimuliranja snažnijeg poduzetničkog ulaska, dužeg zadržavanja, ali i brojnijih inovativnih aktivnosti u svijetu poduzetništva kroz stvaranje preduvjeta za njihov uspjeh. Glavne metode korištene u ovom radu su metoda analize, sinteze, uvida i zaključivanja. Rezultati su pokazali da je razumijevanje i primjena spoznaja o motivacijskom čimbeniku poduzetništva nužnost za djelotvorno upravljanje poduzetništvom. U tom kontekstu sugerirana su upravljačka rješenja za unaprjeđenje poduzetničkog razvoja.

Motivacija za poduzetništvo ; motivacijski čimbenici poduzetništva ; poduzetnički razvoj ; upravljanje motivacijskim čimbenikom poduzetništva

Sažetak je na engleskom i hrvatskom jeziku.

engleski

MOTIVATION MANAGEMENT IN A FUNCTION OF ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT

nije evidentirano

Motivation for entrepreneurship ; motivation factors of entrepreneurship ; entrepreneurial development ; management of entrepreneurial motivation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

101-113.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

PROCEEDINGS: Innovations and entreprenurship - launchers of developent and employment

Vukmirović, Nikola

Banja Luka: Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci

978-99938-46-65-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija