Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obnova identiteta tržnica (CROSBI ID 780780)

Druge vrste radova | popularni rad

Vrček, Valerije Obnova identiteta tržnica // Glas Koncila. 2017.

Podaci o odgovornosti

Vrček, Valerije

hrvatski

Obnova identiteta tržnica

Širom svijeta jačaju trendovi kojima se promiče lokalna hrana, tradicionalna jela, autohtoni prehrambeni proizvodi, domaće, izvorno i kvalitetno. Nije riječ o nutricionističkoj modi, nego o ozbiljnim ekološkim, gospodarskim, kulturološkim i društvenim zahtjevima. Sve je više ljudi koji žele znati točno podrijetlo hrane koju kupuju, koji ne žele hranu »iz šlepera«, nego žele svježe proizvode, koji žele sudjelovati u održivoj ekonomiji prehrane. Gradske su tržnice stoljećima bile epicentri društvenoga života, posebna mjesta gdje se kupci susreću s proizvođačima hrane. Tržnice su festival lokalnoga, susret grada i sela, o kojem se govori i u narodnim popijevkama. One su specifičan prostor gdje se njeguje vrijednost plodova zemlje. Takvo stajalište zastupa i Miklos Boruss, predsjednik udruge rumunjskih seljaka »Eco Ruralis«: »Tržnice moraju opstati. One su javno dobro. Imaju javnu i društvenu ulogu poput bolnica i škola.«

uvoz, terroir, gastronacionalizam

nije evidentirano

engleski

Restoration of market identity

nije evidentirano

import, terroir, gastronationalism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Glas Koncila

2017.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Kemija