Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora. (CROSBI ID 650245)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šego, Jasna Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora. // Mediji i društvena odgovornost. Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel (ur.). Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 163-209

Podaci o odgovornosti

Šego, Jasna

hrvatski

Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora.

U radu se analiziraju rezultati istraživanja provedenih među adolescentima u pet srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je potvrdilo pretpostavku da televizijske reklame mogu negativno utjecati na samopercepciju adolescentica te da osobe koje nisu zadovoljne svojim izgledom češće podliježu utjecaju promidžbenih poruka.

agresivnost, promidžbene poruke, nemarkirani prostor

nije evidentirano

engleski

That Agressive World of Advertisments. The Invasion of Commercial and the Possibility of Arranging Non-marked Space.

nije evidentirano

agression, commercial, non-marked space

nije evidentirano

Podaci o prilogu

163-209.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mediji i društvena odgovornost. Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem

Labaš, Danijel

Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

978-953-668290-4

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti