Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora. (CROSBI ID 650245)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šego, Jasna
hrvatski
Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora.
U radu se analiziraju rezultati istraživanja provedenih među adolescentima u pet srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je potvrdilo pretpostavku da televizijske reklame mogu negativno utjecati na samopercepciju adolescentica te da osobe koje nisu zadovoljne svojim izgledom češće podliježu utjecaju promidžbenih poruka.
agresivnost, promidžbene poruke, nemarkirani prostor
nije evidentirano
engleski
That Agressive World of Advertisments. The Invasion of Commercial and the Possibility of Arranging Non-marked Space.
nije evidentirano
agression, commercial, non-marked space
nije evidentirano
Podaci o prilogu
163-209.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mediji i društvena odgovornost. Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem
Labaš, Danijel
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
978-953-668290-4
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096