Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Program "Mladi čuvari prirode Međimurja" - pozitivan primjer ekološke edukacije učenika (CROSBI ID 240842)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Cindić, Monika ; Mesarić, Mihaela ; Crnčec, Dražen Program "Mladi čuvari prirode Međimurja" - pozitivan primjer ekološke edukacije učenika // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, XVI (2017), 173-183

Podaci o odgovornosti

Cindić, Monika ; Mesarić, Mihaela ; Crnčec, Dražen

hrvatski

Program "Mladi čuvari prirode Međimurja" - pozitivan primjer ekološke edukacije učenika

Zadaća ekološke edukacije je prenijeti poruku o značaju i nužnosti očuvanja prirodnih i drugih vrijednosti, a najmoćnijim sredstvom ekološke edukacije smatra se interpretacija. Već je začetnik interpretacije Freeman Tilden istaknuo: Interpretacijom do razumijevanja, razumijevanjem do poštovanja, poštovanjem do zaštite. Korištenjem izravnih i neizravnih oblika interpretacije, od strane djelatnika Međimurske prirode - Javne ustanove za zaštitu prirode i dvoje nastavnika osmišljen je edukativni program Mladi čuvari prirode Međimurja. Predmetni odgojno-obrazovni program polazilo je četrdesetak učenika šestih i sedmih razreda osnovnih škola s područja Međimurske županije. Program je realiziran kroz predavanja, radionice i terenski rad tijekom proljeća 2009. godine s ciljem ekološke edukacije učenika o prirodnim vrijednostima Međimurske županije i povećanjem interesa za prirodu i prirodoslovlje.

priroda, zaštićene prirodne vrijednosti, mladi čuvari prirode, stavovi o prirodi

nije evidentirano

engleski

"Young protectors of nature in Međimurje" - positive example of ecology education of students

nije evidentirano

nature, protected natural values, junior rangers, attitudes towards nature

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XVI

2017.

173-183

objavljeno

1333-5286

Povezanost rada

Biologija, Geografija

Poveznice
Indeksiranost