Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom (CROSBI ID 411393)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lide, Roberta
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom
Iako kupovina ima poveći značaj u turizmu, te je jedna od glavnih aktivnosti tijekom putovanja, u literaturi nije dovoljno istraživano koliko ona sama utječe na percepciju i zadovoljstvo. Zbog toga se u ovom radu istražuje važnost kupovine kao dijela turističke aktivnosti na percepciju i zadovoljstvo boravkom na turističkoj destinaciji. Cilj ovog istraživanja je bio istražiti kupovinu u turizmu kako bi što bolje razumjeli važnost i doprinos koju kupovinu ima u turističkoj industriji te kako utječe na cjelokupnu percepciju i zadovoljstvo boravkom na destinaciji. Rezultati istraživanja su pokazali kako je kupovina tijekom putovanja potrošačima bitna te vole uživati u njoj, ali samo kao dodatnoj aktivnosti na putu, te neće bitno utjecati na cjelokupnu percepciju i zadovoljstvo boravkom na destinaciji. Pozitivno iskustvo u kupovini na destinaciji ne bi potaknulo ispitanike na ponovni posjet destinaciji, ali bi svakako rezultiralo pozitivnom preporukom drugima. Iako kupovina ima ulogu u stvaranju cjelokupnog zadovoljstva i percepcije, ukoliko je cjelokupan doživljaj destinacije loš, kupovina nema tu snagu da bi mogla popraviti taj dojam.
kupovina, zadovoljstvo, percepcija
nije evidentirano
engleski
ANALYSIS OF IMPORTANCE OF PURCHASE AS PART OF TOURIST ACTIVITIES FOR PERCEPTION AND SATISFACTION WITH TRAVEL DESTINATION
nije evidentirano
shopping, satisfaction, perception
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
06.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb