Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom (CROSBI ID 411393)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lide, Roberta Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Lide, Roberta

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom

Iako kupovina ima poveći značaj u turizmu, te je jedna od glavnih aktivnosti tijekom putovanja, u literaturi nije dovoljno istraživano koliko ona sama utječe na percepciju i zadovoljstvo. Zbog toga se u ovom radu istražuje važnost kupovine kao dijela turističke aktivnosti na percepciju i zadovoljstvo boravkom na turističkoj destinaciji. Cilj ovog istraživanja je bio istražiti kupovinu u turizmu kako bi što bolje razumjeli važnost i doprinos koju kupovinu ima u turističkoj industriji te kako utječe na cjelokupnu percepciju i zadovoljstvo boravkom na destinaciji. Rezultati istraživanja su pokazali kako je kupovina tijekom putovanja potrošačima bitna te vole uživati u njoj, ali samo kao dodatnoj aktivnosti na putu, te neće bitno utjecati na cjelokupnu percepciju i zadovoljstvo boravkom na destinaciji. Pozitivno iskustvo u kupovini na destinaciji ne bi potaknulo ispitanike na ponovni posjet destinaciji, ali bi svakako rezultiralo pozitivnom preporukom drugima. Iako kupovina ima ulogu u stvaranju cjelokupnog zadovoljstva i percepcije, ukoliko je cjelokupan doživljaj destinacije loš, kupovina nema tu snagu da bi mogla popraviti taj dojam.

kupovina, zadovoljstvo, percepcija

nije evidentirano

engleski

ANALYSIS OF IMPORTANCE OF PURCHASE AS PART OF TOURIST ACTIVITIES FOR PERCEPTION AND SATISFACTION WITH TRAVEL DESTINATION

nije evidentirano

shopping, satisfaction, perception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

06.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija