Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija (CROSBI ID 411351)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marčeta, Sara
Sablić, Marija
Rački, Željko
hrvatski
Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija
Cilj je rada ispitati mišljenja učitelja razredne nastave o ponašanjima učenika koja mogu biti odraz inteligencije. Na taj su način ispitane implicitne teorije učitelja razredne nastave o načinu kako se inteligencija pokazuje u razvijenim kompetencijama. Istraženo je koje kompetencije učitelji razredne nastave vide kao najviše odnosno najniže indikatore inteligencije kod učenika i jesu li pri tome na umu imali djevojčice ili dječake. U istraživanju je sudjelovalo 50 učitelja razredne nastave, 49 žena i 1 muškarac, prosječne dobi 42 godine, s rasponom dobi od 24 do 61 godine. Rezultati govore kako učitelji razredne nastave kao najviše pokazatelje inteligencije kod djece vide kompetenciju učiti kako učiti i komunikaciju na materinskom jeziku.
inteligencija, kompetencije, implicitne teorije, Pigmalion efekt
nije evidentirano
engleski
Evaluation of intellectual abilities in students on the basis of their educational competencies
nije evidentirano
intelligence, competences, implicit theories, Pygmalion effect
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
11.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek, Hrvatska