Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija (CROSBI ID 411351)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marčeta, Sara Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija / Sablić, Marija (mentor); Rački, Željko (neposredni voditelj). Osijek, Hrvatska, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Marčeta, Sara

Sablić, Marija

Rački, Željko

hrvatski

Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija

Cilj je rada ispitati mišljenja učitelja razredne nastave o ponašanjima učenika koja mogu biti odraz inteligencije. Na taj su način ispitane implicitne teorije učitelja razredne nastave o načinu kako se inteligencija pokazuje u razvijenim kompetencijama. Istraženo je koje kompetencije učitelji razredne nastave vide kao najviše odnosno najniže indikatore inteligencije kod učenika i jesu li pri tome na umu imali djevojčice ili dječake. U istraživanju je sudjelovalo 50 učitelja razredne nastave, 49 žena i 1 muškarac, prosječne dobi 42 godine, s rasponom dobi od 24 do 61 godine. Rezultati govore kako učitelji razredne nastave kao najviše pokazatelje inteligencije kod djece vide kompetenciju učiti kako učiti i komunikaciju na materinskom jeziku.

inteligencija, kompetencije, implicitne teorije, Pigmalion efekt

nije evidentirano

engleski

Evaluation of intellectual abilities in students on the basis of their educational competencies

nije evidentirano

intelligence, competences, implicit theories, Pygmalion effect

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

11.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija