Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

„Svi odmah znaju predavati pa i ti možeš”: Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika u nastavnu djelatnost (CROSBI ID 59028)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Miočić, Ivana ; Turk, Marko „Svi odmah znaju predavati pa i ti možeš”: Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika u nastavnu djelatnost // Narativi o profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika / Ledić, Jasminka ; Brajdić Vuković, Marija (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 97-125

Podaci o odgovornosti

Miočić, Ivana ; Turk, Marko

hrvatski

„Svi odmah znaju predavati pa i ti možeš”: Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika u nastavnu djelatnost

U četvrtom poglavlju pod naslovom „Svi odmah znaju predavati pa i ti možeš: profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika u nastavnu djelatnost” autori Ivana Miočić i Marko Turk pristupaju iskustvu profesionalne socijalizacije mladih znanstvenika s fokusom na razvoj uloge nastavnika s ciljem razumijevanja biti/esencije fenomena usvajanja kompetencija za nastavničku profesiju. Tematska analiza polu-strukturiranih intervjua provedenih s 21 mladim znanstvenikom, kao najvažnije teme na tri razine analize (disciplinarnoj, organizacijskoj i osobnoj), donosi disciplinu kao onu koja oblikuje stavove mladih znanstvenika o nastavi, institucijsko okružje kao nepodržavajuće spram nastavne djelatnosti te motivaciju i iskustvo mladih znanstvenika kao ključne čimbenike u otklanjanju početničkih nesigurnosti u radu u nastavi i formiranju (nastavničkog) identiteta. Autori ističu da nalazi istraživanja upućuju na osjećaj nesi gur nosti i nedostatne podrške kao jedno od glavnih obilježja procesa profesionalne socijalizacije u nastavnu djelatnost u nacionalnom okruženju. Ističe se ipak da mladi znanstvenici tijekom procesa profesionalne socijalizacije izgrađuju afi rmativne stavove (volje, želje i ljubavi) spram nastavne djelatnosti, što može biti olakotna okolnost u planiranju i razvoju adekvatnih sustava podrške za one mlade znanstvenike koji tek dolaze ili koji su na početku procesa profesionalne socijalizacije.

fenomenologija, visokoškolska nastava, mikro mezo makro nivo analize, profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika, tematska analiza

nije evidentirano

engleski

"Everyone can teach, so can you": Junior researchers' professional socialization into teaching

nije evidentirano

phenomenology, higher education teaching, micro mezzo macro level of analysis, professional socialization of junior researchers, thematic analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

97-125.

objavljeno

Podaci o knjizi

Narativi o profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika

Ledić, Jasminka ; Brajdić Vuković, Marija

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2017.

978-953-7975-56-2

Povezanost rada

Obrazovne znanosti