Jezik političkog plakata (CROSBI ID 650068)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Lisičić, Vesna ; Landsman Vinković, Mirela
hrvatski
Jezik političkog plakata
U proučavanju političke komunikacije važan je odnos triju elemenata: političkih aktera, medija i publike. Političko oglašavanje ima funkciju uvjeravanja i informiranja. Politički plakat svoje pravo značenje postiže tek smješten u društveno-povijesne i političke okolnosti. Analizirale smo predizborne plakate stranaka i kandidata na parlamentarnim izborima u Velikoj Britaniji i SR Njemačkoj 2005., u Rusiji 2007. te na predsjedničkim izborima u Francuskoj 2007., metodom “vizualne gramatike”, odnosno povezivanja jezičnog i izvanjezičnog izričaja. Ograničile smo se na sljedeće aspekte: jezično-retorički, semiotički i komunikacijski te analizirale suodnos verbalnih i vizualnih elemenata, o čijem skladu ovisi uspješnost plakata. Na proučavanim plakatima verbalni je kod često reduciran na slogan ili na kondenzacijski simbol i ostavlja prostor za konotacije, a vizualni simbolima i atributima nastoji izazvati željene interpretacije.
izbori, kondenzacijski simbol, politički plakat, političko oglašavanje, vizualna gramatika
nije evidentirano
engleski
Language of political posters
nije evidentirano
elections, condensation symbol, political poster, political advertising, visual grammar
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096