Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj boje na kvalitativni doživljaj logotipa (CROSBI ID 240655)

Prilog u časopisu | stručni rad

Novosel, Martina ; Mrvac, Nikola ; Pučić Ivan Utjecaj boje na kvalitativni doživljaj logotipa // Matrib ... (USB), 346 (2017), 172-176

Podaci o odgovornosti

Novosel, Martina ; Mrvac, Nikola ; Pučić Ivan

hrvatski

Utjecaj boje na kvalitativni doživljaj logotipa

Logotip je grafički element namijenjen označavanju proizvoda, poduzeća ili ideje sa namjenom trenutačnog prepoznavanja željene poruke ili elementa. Logotip kao element predstavlja poveznicu između potrošača i robne marke koju predstavlja. U radu je istražen utjecaj promjene boje logotipa na vizualni identitet pojedinih proizvoda. Istraživanje je izvršeno promjenom boja na postojećim logotipima te je utjecaj promjene ispitan putem ankete. Pretpostavka je da će logotip promjenom boja ostati prepoznatljiv iako se potrošač s vremenom navikne na logotip u kombinaciji sa samom bojom. Sama boja je isto tako odabrana radi bolje prepoznatljivosti i prodaje te utjecaja na potrošača.

logo/logotip, boja, psihologija boja, društvene mreže

nije evidentirano

engleski

The influence of colour on qualitative experience of a logotype

nije evidentirano

logo/logotype, color, color psychology, social networks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

346

2017.

172-176

objavljeno

2459-5608

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Računarstvo