Utjecaj boje na kvalitativni doživljaj logotipa (CROSBI ID 240655)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Novosel, Martina ; Mrvac, Nikola ; Pučić Ivan
hrvatski
Utjecaj boje na kvalitativni doživljaj logotipa
Logotip je grafički element namijenjen označavanju proizvoda, poduzeća ili ideje sa namjenom trenutačnog prepoznavanja željene poruke ili elementa. Logotip kao element predstavlja poveznicu između potrošača i robne marke koju predstavlja. U radu je istražen utjecaj promjene boje logotipa na vizualni identitet pojedinih proizvoda. Istraživanje je izvršeno promjenom boja na postojećim logotipima te je utjecaj promjene ispitan putem ankete. Pretpostavka je da će logotip promjenom boja ostati prepoznatljiv iako se potrošač s vremenom navikne na logotip u kombinaciji sa samom bojom. Sama boja je isto tako odabrana radi bolje prepoznatljivosti i prodaje te utjecaja na potrošača.
logo/logotip, boja, psihologija boja, društvene mreže
nije evidentirano
engleski
The influence of colour on qualitative experience of a logotype
nije evidentirano
logo/logotype, color, color psychology, social networks
nije evidentirano