Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra (CROSBI ID 649980)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Zagajšek, Barbara ; Stošić, Jasmina ; Frey Škrinjar, Jasmina Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra // 22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe / Bernardić Pavlin, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 98-98

Podaci o odgovornosti

Zagajšek, Barbara ; Stošić, Jasmina ; Frey Škrinjar, Jasmina

hrvatski

Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra

Ovaj rad je prikaz dijela rezultata postignutih suradnjom četiri fakulteta zagrebačkog Sveučilišta u multidisciplinarnom projektu „Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama“. Osobe s poremećajem iz autističnog spektra imaju značajna odstupanja u razvoju komunikacije i jezika zbog čega imaju složene komunikacijske potrebe. U okviru projekta osmišljena je edukacijska aplikacija koja nadomješta nedostatak visokotehnoloških rješenja za ovu populaciju. U radu je opisan model poučavanja zasnovan na modificiranom poučavanju diskriminativnim nalozima. Model je implementiran u sklopu edukacijske usluge za receptivno označivanje na Android uređaju na dodir te verificiran na odabranom skupu djece s poremećajima iz autističnog spektra. Koristeći saznanja proizašla iz verifikacije, formalno je opisana i implementirana nadogradnja edukacijskog modela s dinamičkom prilagodbom parametara poučavanja u skladu s uspješnosti pojedinog djeteta. Ova je prilagodba evaluirana na odabranom skupu djece s poremećajima iz autističnog spektra kako bi se donio zaključak o učinkovitosti postupka dinamičke prilagodbe te ocijenila uspješnost svladavanja edukacijskih sadržaja kroz primjenu edukacijske informacijsko-komunikacijske usluge na uređaju na dodir.

potpomognuta komunikacija ; složene komunikacijske potrebe ; poremećaji iz autističnog spektra ; edukacijska aplikacija

nije evidentirano

engleski

Evaluation of the Application of ICT Education Application " Prepoznaj pojmove " used in the work with Children with Autistic Spectrum Disorder

nije evidentirano

assisted communication ; complex communication needs ; autistic spectrum disorder ; educational application

nije evidentirano

Podaci o prilogu

98-98.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe

Bernardić Pavlin, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna

Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD)

978-953-55079-4-9

Podaci o skupu

22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem: Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe

predavanje

05.11.2014-08.11.2014

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija