Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra (CROSBI ID 649980)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zagajšek, Barbara ; Stošić, Jasmina ; Frey Škrinjar, Jasmina
hrvatski
Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra
Ovaj rad je prikaz dijela rezultata postignutih suradnjom četiri fakulteta zagrebačkog Sveučilišta u multidisciplinarnom projektu „Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama“. Osobe s poremećajem iz autističnog spektra imaju značajna odstupanja u razvoju komunikacije i jezika zbog čega imaju složene komunikacijske potrebe. U okviru projekta osmišljena je edukacijska aplikacija koja nadomješta nedostatak visokotehnoloških rješenja za ovu populaciju. U radu je opisan model poučavanja zasnovan na modificiranom poučavanju diskriminativnim nalozima. Model je implementiran u sklopu edukacijske usluge za receptivno označivanje na Android uređaju na dodir te verificiran na odabranom skupu djece s poremećajima iz autističnog spektra. Koristeći saznanja proizašla iz verifikacije, formalno je opisana i implementirana nadogradnja edukacijskog modela s dinamičkom prilagodbom parametara poučavanja u skladu s uspješnosti pojedinog djeteta. Ova je prilagodba evaluirana na odabranom skupu djece s poremećajima iz autističnog spektra kako bi se donio zaključak o učinkovitosti postupka dinamičke prilagodbe te ocijenila uspješnost svladavanja edukacijskih sadržaja kroz primjenu edukacijske informacijsko-komunikacijske usluge na uređaju na dodir.
potpomognuta komunikacija ; složene komunikacijske potrebe ; poremećaji iz autističnog spektra ; edukacijska aplikacija
nije evidentirano
engleski
Evaluation of the Application of ICT Education Application " Prepoznaj pojmove " used in the work with Children with Autistic Spectrum Disorder
nije evidentirano
assisted communication ; complex communication needs ; autistic spectrum disorder ; educational application
nije evidentirano
Podaci o prilogu
98-98.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe
Bernardić Pavlin, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD)
978-953-55079-4-9
Podaci o skupu
22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem: Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe
predavanje
05.11.2014-08.11.2014
Rovinj, Hrvatska