Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora (CROSBI ID 59013)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Velički, Vladimira ; Topolovčan, Tomislav Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora // Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 77-114

Podaci o odgovornosti

Velički, Vladimira ; Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora

U radu autori teorijsko-komparativnom analizom prikazuju i objašnjavaju značenje pojedinih spoznaja neuroznanosti za razvoj govora te općenito organizaciju učenja i nastave učenika primarnog i sekundarnog obrazovanja. Prvotno objašnjavaju funkcioniranje mozga i načine na koje mozak uči te prikazuju implikacije tih spoznaja za organizaciju učenja i nastave. Potom analiziraju utjecaj pokreta na razvoj govora, nastojeći odgovoriti na pitanje može li se povući paralela u nastanku govora kod čovjeka kao vrste i čovjeka kao jedinke, može li ruka koja je potakla razvoj govora kod drevnog čovjeka biti i sada faktor koji će djetetu otvoriti čudesna vrata govora? Na temelju ove studije autori zaključuju da je djeci potrebno organizirati učenje i nastavu koja je u skladu s njihovim razvojnim fazama i načinom funkcioniranja mozga. Pritom se misli na afirmiranje didaktičkih elemenata i određenih reformskih pedagogija u vidu učenja istraživanjem, rješavanjem problema, suradničkog učenja, projektnog učenja, učenja igrom i djelovanju usmjerenog učenja.

govor, jezik, nastava, neuroznanost, neurodidaktika, učenje

nije evidentirano

engleski

Neuroscience, teaching, learning and speech development

nije evidentirano

speech, language, teaching, neuroscience, learning, neurodidactic

nije evidentirano

Podaci o prilogu

77-114.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nastava i škola za net-generacije

Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2017.

978-953-8115-20-2

Povezanost rada

Pedagogija