Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora (CROSBI ID 59013)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Velički, Vladimira ; Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora
U radu autori teorijsko-komparativnom analizom prikazuju i objašnjavaju značenje pojedinih spoznaja neuroznanosti za razvoj govora te općenito organizaciju učenja i nastave učenika primarnog i sekundarnog obrazovanja. Prvotno objašnjavaju funkcioniranje mozga i načine na koje mozak uči te prikazuju implikacije tih spoznaja za organizaciju učenja i nastave. Potom analiziraju utjecaj pokreta na razvoj govora, nastojeći odgovoriti na pitanje može li se povući paralela u nastanku govora kod čovjeka kao vrste i čovjeka kao jedinke, može li ruka koja je potakla razvoj govora kod drevnog čovjeka biti i sada faktor koji će djetetu otvoriti čudesna vrata govora? Na temelju ove studije autori zaključuju da je djeci potrebno organizirati učenje i nastavu koja je u skladu s njihovim razvojnim fazama i načinom funkcioniranja mozga. Pritom se misli na afirmiranje didaktičkih elemenata i određenih reformskih pedagogija u vidu učenja istraživanjem, rješavanjem problema, suradničkog učenja, projektnog učenja, učenja igrom i djelovanju usmjerenog učenja.
govor, jezik, nastava, neuroznanost, neurodidaktika, učenje
nije evidentirano
engleski
Neuroscience, teaching, learning and speech development
nije evidentirano
speech, language, teaching, neuroscience, learning, neurodidactic
nije evidentirano
Podaci o prilogu
77-114.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nastava i škola za net-generacije
Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2017.
978-953-8115-20-2