Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884211

Menadžment novog proizvoda


Knežević, Sanja; Duspara, Lena
Menadžment novog proizvoda, Osijek: Studio HS internet d.o.o, 2017 (monografija)


Naslov
Menadžment novog proizvoda
(New product management)

Autori
Knežević, Sanja ; Duspara, Lena

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna

Izdavač
Studio HS internet d.o.o

Grad
Osijek

Godina
2017

Stranica
123

ISBN
978-953-7847-14-2

Ključne riječi
novi proizvod, inovacija
(new product, innovation)

Sažetak
Uloga inovacija presudna je u društvenom i gospodarskom razvoju jer poboljšava nacionalnu proizvodnju, stimulira ekonomski rast, osigurava konkurentnost te poboljšava kvalitetu života. Sposobnost inoviranja jedan je od najvažnijih čimbenika gospodarske moći poduzeća, ali i cijele zemlje. Inovacije/novi proizvodi pomažu poduzećima da rastu. Taj rast se može mjeriti ostvarenim profitom, ali također i znanjem, iskustvom i kvalitetom

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Veleučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Lena Duspara (autor)

Avatar Url Sanja Knežević (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Knežević, Sanja; Duspara, Lena
Menadžment novog proizvoda, Osijek: Studio HS internet d.o.o, 2017 (monografija)
Knežević, S. & Duspara, L. (2017) Menadžment novog proizvoda. Osijek, Studio HS internet d.o.o.
@book{book, year = {2017}, pages = {123}, keywords = {new product, innovation}, isbn = {978-953-7847-14-2}, title = {New product management}, keyword = {new product, innovation}, publisher = {Studio HS internet d.o.o}, publisherplace = {Osijek} }