Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima (CROSBI ID 411167)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Valčić, Marija
Zagrabljić Rotar, Nada
hrvatski
Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima
U suvremenim društvenim uvjetima neophodno je tijesno povezivanje umjetnosti i umjetnika, te povezivanje menadžmenta i umjetnosti na razini znanstvene i profesionalne suradnje. Iz toga proizlazi potreba da se izrade komunikacijske strategije koje će pridonjeti boljoj sinergiji između obje profesije i oba znanstvena područja. Metodološki u radu se, nakon analize sadržaja, započelo s izradom anketnog upitnika s kojim je obuhvaćeno 100 muzeja i galerija u zemlji te 200 umjetnika. Istraživanje se vršilo i preko dubinskog intervju. U istraživanju su primjenjivane kvantitativne i kvalitativne metode. Rezultati provedenog istraživanja su da organizacije i umjetnici prakticiraju tri modela komunikacijskih strategija: informativni, dvosmjerni simetrični model i dvosmjerni asimetrični model komunikacijskih strategija. Rezultati ujedno jasno pokazuju da komunikacijske strategije prema javnosti, publici, umjetnicima i upravljanje umjetničkim proizvodima jesu ujedno i dio funkcije menadžmenta koji uspostavlja i održava odnose.
umjetnost, umjetnici, komunikacija, komunikacijske strategije, upravljanje
nije evidentirano
engleski
Communication strategies in managing art products
nije evidentirano
art, artists, communication, communication strategies, management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
224
17.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb