Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima (CROSBI ID 411167)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Valčić, Marija Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima / Zagrabljić Rotar, Nada (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Valčić, Marija

Zagrabljić Rotar, Nada

hrvatski

Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima

U suvremenim društvenim uvjetima neophodno je tijesno povezivanje umjetnosti i umjetnika, te povezivanje menadžmenta i umjetnosti na razini znanstvene i profesionalne suradnje. Iz toga proizlazi potreba da se izrade komunikacijske strategije koje će pridonjeti boljoj sinergiji između obje profesije i oba znanstvena područja. Metodološki u radu se, nakon analize sadržaja, započelo s izradom anketnog upitnika s kojim je obuhvaćeno 100 muzeja i galerija u zemlji te 200 umjetnika. Istraživanje se vršilo i preko dubinskog intervju. U istraživanju su primjenjivane kvantitativne i kvalitativne metode. Rezultati provedenog istraživanja su da organizacije i umjetnici prakticiraju tri modela komunikacijskih strategija: informativni, dvosmjerni simetrični model i dvosmjerni asimetrični model komunikacijskih strategija. Rezultati ujedno jasno pokazuju da komunikacijske strategije prema javnosti, publici, umjetnicima i upravljanje umjetničkim proizvodima jesu ujedno i dio funkcije menadžmenta koji uspostavlja i održava odnose.

umjetnost, umjetnici, komunikacija, komunikacijske strategije, upravljanje

nije evidentirano

engleski

Communication strategies in managing art products

nije evidentirano

art, artists, communication, communication strategies, management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

224

17.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti