Odgojne vrijednosti u Pričama iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić (CROSBI ID 649827)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija
hrvatski
Odgojne vrijednosti u Pričama iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić
Živeći u vremenu progresivne demoralizacije društva i atrofiranja temeljnih vrijednosti, pedagoški usmjerena čitanja nailaze na plodno istraživačko tlo. Rad polazi od hipoteze da Priče iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić oblikuju i determiniraju bitne odgojne orijentacije koje će se potom u radu tipologizirati analitičkih iščitavanjem. Analiza odgojnih vrijednosti u promatranom književnom djelu, tipologizirana u hijerarhiju vrijednosti, omogućit će bolji i jasniji uvid u odgojni pristup književnosti, no isto tako, pružit će i dodatni širi uvid u odgojni pristup u hrvatskom kulturalnom kontekstu, kao i u sustav vrijednosti same autorice.
odgojni pristup književnosti, pedagoški usmjereno čitanje, sustav vrijednosti
Cjelokupan će se rad tiskati u Zborniku radova konferencije.
engleski
Educational values in Ivana Brlić-Mažuranić's Tales of Long Ago
nije evidentirano
educational approach to literature, pedagogically-oriented reading, value system
nije evidentirano
Podaci o prilogu
88-89.
2016.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-57604-2-9
Podaci o matičnoj publikaciji
Stoljeće Priča iz davnina Ivane Brlić-Mažuranić / A Century of Ivana Brlić-Mažuranić Tales of Long Ago
Engler, Tihomir ; Kos-Lajtman, Andrijana ; Kujundžić, Nada
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti
Podaci o skupu
Međunarodna znanstvena konferencija "Stoljeće "Priča iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić"
predavanje
12.10.2016-15.10.2016
Zagreb, Hrvatska