Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 411081)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mihaljević, Marija Vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Mihaljević, Marija

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture

Prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu iz 2006./07. godine nastava Glazbene kulture provodi se prema otvorenom modelu. Učenici se kroz otvoreni model u nastavi glazbe susreću s područjima pjevanja, sviranja, slušanja glazbe i elementima glazbene kreativnosti/glazbenim igrama. Područje slušanja glazbe, koje je jedino obvezno područje, je područje koje razvija učenikov glazbeni ukus i utječe na njegovu sposobnost uspostavljanja kriterija za kritičko i estetski utemeljeno procjenjivanje glazbe. Opisane su dokimološke spoznaje o nastavi glazbe, te su opisani dokimološki termini. Vrednovanje učenika se odnosi na praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje. Pri ocjenjivanju učenika, učitelji moraju u obzir uzeti urođene glazbene sposobnosti učenika. U okviru diplomskog rada provedeno je istraživanje u OŠ Matije Petra Katančića u Valpovu. Podatci su prikupljeni pomoću postupka sustavnog promatranja (gdje je praćeno šest nastavnih sati Glazbene kulture) i anketiranja kojemu je pristupilo 58 ispitanika, a kao instrumenti istraživanja korišteni su dnevnik praćenja i anketni upitnik koji su ispunili učitelji različitih dijelova Hrvatske. Svrha istraživanja je bila dobivanje povratne informacije o mišljenju i načinima vrednovanja učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture. Rezultati istraživanja su pokazali djelomično provođenje otvorenog modela nastave glazbe (gdje je u središtu pjevanje, a ne sviranje), te slabo poznavanje metodičkih uputa za ocjenjivanje učenika kao i poznavanje uvodnog dijela Nastavnog plana i programa za osnovnu školu koji se odnosi na Glazbenu kulturu. Potrebna je temeljitija dokimološka priprema budućih i sadašnjih učitelja za unaprjeđenje nastave Glazbene kulture.

nastava glazbe, područja u nastavi glazbe, vrednovanje, ocjenjivanje

nije evidentirano

engleski

Assessment of young school-age childrenin in Music instruction

nije evidentirano

Music, teaching areas of Music teaching, assessment, grading

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

03.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija