Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja (CROSBI ID 411080)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mijatović, Hana Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Mijatović, Hana

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja

Tema ovog rada je utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja. Glazbene aktivnosti u nastavi glazbe primarnoga obrazovanja obuhvaćaju pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i glazbene igre. Osim u Glazbenoj kulturi, glazbene aktivnosti mogu se provoditi i u nastavi neglazbenih predmeta. U okviru rada provedeno je akcijsko istraživanje koje se odvijalo tijekom četiri tjedna školske godine 2016./17. u osnovnoj školi „Vijenac“ u Osijeku u jednom trećem razredu. Cilj istraživanja je bio ispitati utjecaj glazbenih aktivnosti u stvaranju emocija kod učenika. Tijekom istraživanja osmišljeni su i održani nastavni sati Glazbene kulture te ostalih predmeta u kojima su se koristile glazbene aktivnosti koje su obuhvaćale pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i glazbene igre. Nakon održanih sati pomoću anketnog upitnika ispitane su pozitivne i negativne emocije učenika tijekom provedbe glazbenih aktivnosti na satu Glazbene kulture te na satima neglazbenih predmeta. Anketiranjem je obuhvaćeno 15 ispitanika (9 djevojčica i 6 dječaka). Također, pomoću dnevnika praćenja nastavnih sati, zabilježene su emocije učenika tijekom provedbe pojedine glazbene aktivnosti. Rezultati istraživanja pokazali su da glazbene aktivnosti utječu na stvaranje emocija kod učenika, odnosno da znatno više utječu na stvaranje pozitivnih nego na stvaranje negativnih emocija kod učenika. Također, pokazalo se kako sviranje ponajviše djeluje na stvaranje pozitivnih emocija kod učenika, zatim je uslijedilo pjevanje, glazbene igre i slušanje glazbe, iako neznatno u izazivanja pozitivnih emocija.

glazbene aktivnosti, emocije, nastava glazbe, neglazbeni predmeti, razredna nastava

nije evidentirano

engleski

The influence of music activities on the emotions of primary school pupils

nije evidentirano

music activities, emotions, music instruction, non-music subjects, teaching young learners

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

03.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija