Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja (CROSBI ID 411080)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mijatović, Hana
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja
Tema ovog rada je utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja. Glazbene aktivnosti u nastavi glazbe primarnoga obrazovanja obuhvaćaju pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i glazbene igre. Osim u Glazbenoj kulturi, glazbene aktivnosti mogu se provoditi i u nastavi neglazbenih predmeta. U okviru rada provedeno je akcijsko istraživanje koje se odvijalo tijekom četiri tjedna školske godine 2016./17. u osnovnoj školi „Vijenac“ u Osijeku u jednom trećem razredu. Cilj istraživanja je bio ispitati utjecaj glazbenih aktivnosti u stvaranju emocija kod učenika. Tijekom istraživanja osmišljeni su i održani nastavni sati Glazbene kulture te ostalih predmeta u kojima su se koristile glazbene aktivnosti koje su obuhvaćale pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i glazbene igre. Nakon održanih sati pomoću anketnog upitnika ispitane su pozitivne i negativne emocije učenika tijekom provedbe glazbenih aktivnosti na satu Glazbene kulture te na satima neglazbenih predmeta. Anketiranjem je obuhvaćeno 15 ispitanika (9 djevojčica i 6 dječaka). Također, pomoću dnevnika praćenja nastavnih sati, zabilježene su emocije učenika tijekom provedbe pojedine glazbene aktivnosti. Rezultati istraživanja pokazali su da glazbene aktivnosti utječu na stvaranje emocija kod učenika, odnosno da znatno više utječu na stvaranje pozitivnih nego na stvaranje negativnih emocija kod učenika. Također, pokazalo se kako sviranje ponajviše djeluje na stvaranje pozitivnih emocija kod učenika, zatim je uslijedilo pjevanje, glazbene igre i slušanje glazbe, iako neznatno u izazivanja pozitivnih emocija.
glazbene aktivnosti, emocije, nastava glazbe, neglazbeni predmeti, razredna nastava
nije evidentirano
engleski
The influence of music activities on the emotions of primary school pupils
nije evidentirano
music activities, emotions, music instruction, non-music subjects, teaching young learners
nije evidentirano
Podaci o izdanju
95
03.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek