Ima li škola odgovornost i prema svojim dramski darovitim učenicima? (CROSBI ID 649714)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rimac Jurinović, Maša ; Šišak Iva
hrvatski
Ima li škola odgovornost i prema svojim dramski darovitim učenicima?
Cilj je ovoga rada ispitati kako na socijalne vještine dramski darovitih učenika utječe rad na zajedničkim forum-scenama te njihovo javno izvođenje na satovima razrednog odjela (7. i 8. razred osnovne škole). Forum-teatar je kao metoda dramskoga odgoja izrazito primjenjiv u radu s učenicima osnovnoškolskoga uzrasta te predstavlja način iskustvenoga učenja. S obzirom na prirodu forum-teatra, tema kojom se bavi i koju propituje je nenasilje. Rezultat rada pokazuju da se korištenjem metoda forum- teatra u radu s darovitim učenicima jačaju njihove socijalne vještine. Osim tih individualnih potreba, dramski daroviti osvještavaju potencijal svoje darovitosti praktičnom primjenom svoga dara te na taj način ovakav oblik rada predstavlja dobrobit za darovitog pojedinca, ali i školu općenito. Zaključno, iako se obrazovni sadržaji rada s dramski darovitima nikako ne smiju zanemariti, rezultati istraživanja pokazuju da se naglašavanjem odgojnoga aspekta omogućava cjelovit razvoj darovitoga pojedinca.
dramski daroviti učenici, socijalne vještine, forum-kazalište, dramski odgoj
nije evidentirano
engleski
Are drama gifted and talented students also a responsibility of its schools?
nije evidentirano
drama gifted and talented students, social skills, Forum Theatre, educational theatre and drama
nije evidentirano
Podaci o prilogu
449-459.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zrilić, Smiljana
Zadar:
978-953-331-135-7
Podaci o skupu
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
predavanje
25.02.2016-27.02.2016
Zadar, Hrvatska