Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ima li škola odgovornost i prema svojim dramski darovitim učenicima? (CROSBI ID 649714)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Rimac Jurinović, Maša ; Šišak Iva Ima li škola odgovornost i prema svojim dramski darovitim učenicima? // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.). Zadar, 2016. str. 449-459

Podaci o odgovornosti

Rimac Jurinović, Maša ; Šišak Iva

hrvatski

Ima li škola odgovornost i prema svojim dramski darovitim učenicima?

Cilj je ovoga rada ispitati kako na socijalne vještine dramski darovitih učenika utječe rad na zajedničkim forum-scenama te njihovo javno izvođenje na satovima razrednog odjela (7. i 8. razred osnovne škole). Forum-teatar je kao metoda dramskoga odgoja izrazito primjenjiv u radu s učenicima osnovnoškolskoga uzrasta te predstavlja način iskustvenoga učenja. S obzirom na prirodu forum-teatra, tema kojom se bavi i koju propituje je nenasilje. Rezultat rada pokazuju da se korištenjem metoda forum- teatra u radu s darovitim učenicima jačaju njihove socijalne vještine. Osim tih individualnih potreba, dramski daroviti osvještavaju potencijal svoje darovitosti praktičnom primjenom svoga dara te na taj način ovakav oblik rada predstavlja dobrobit za darovitog pojedinca, ali i školu općenito. Zaključno, iako se obrazovni sadržaji rada s dramski darovitima nikako ne smiju zanemariti, rezultati istraživanja pokazuju da se naglašavanjem odgojnoga aspekta omogućava cjelovit razvoj darovitoga pojedinca.

dramski daroviti učenici, socijalne vještine, forum-kazalište, dramski odgoj

nije evidentirano

engleski

Are drama gifted and talented students also a responsibility of its schools?

nije evidentirano

drama gifted and talented students, social skills, Forum Theatre, educational theatre and drama

nije evidentirano

Podaci o prilogu

449-459.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zrilić, Smiljana

Zadar:

978-953-331-135-7

Podaci o skupu

Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

predavanje

25.02.2016-27.02.2016

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Znanost o umjetnosti