Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

The impact of consumer demographics on consumer decision-making process (CROSBI ID 240459)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Štulec, Ivana ; Petljak, Kristina ; Rakarić, Jelena The impact of consumer demographics on consumer decision-making process // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 1; 381-404

Podaci o odgovornosti

Štulec, Ivana ; Petljak, Kristina ; Rakarić, Jelena

engleski

The impact of consumer demographics on consumer decision-making process

Ponašanje potrošača u procesu kupovnog odlučivanja određeno je mnogim čimbenicima, a cilj ovog rada je istražiti utjecaj demografskih čimbenika na proces donošenja kupovne odluke. Za potrebe rada provedeno je primarno istraživanje među hrvatskim potrošačima instrumentom anketnog upitnika s ciljem ispitivanja utječu li, i na koji način, demografske karakteristike ispitanika poput spola, dobi, obrazovanja, radnog statusa i osobnih prihoda na proces donošenja odluke o kupovini. Identificiranje demografskih obilježja potrošača pomaže maloprodavačima u određivanju ciljnih tržišta te u predviđanju budućih kupovnih navika potrošača. Znanstveni doprinos rada ogleda se u tome što je kupovni proces istraživan zasebno po fazama procesa temeljem čega se mogu donijeti konkretni zaključci i preporuke maloprodavačima kako prilagoditi maloprodajnu strategiju ciljanom segmentu potrošača. U obradi rezultata EKON. MISAO I PRAKSA DBK. GOD XXVI. (2017.) BR. 1. (381-403) I. Štulec, K. Petljak, J. Rakarić: UTJECAJ… 382 korišteni su statistički testovi, t-test i ANOVA. Rezultati pokazuju da demografske karakteristike ispitanika utječu na proces donošenja odluke o kupovini, te da se njihov utjecaj razlikuje, kako međusobno, tako i po fazama kupovnog procesa.

consumer behaviour ; consumer decision-making process ; consumer demographics

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (1)

2017.

381-404

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost