Neke pretpostavke za ustanovljavanje redefinirane uloge i statusa razvojno-pedagoške službe u predškolskom odgoju (CROSBI ID 240365)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Krstović Jasna
hrvatski
Neke pretpostavke za ustanovljavanje redefinirane uloge i statusa razvojno-pedagoške službe u predškolskom odgoju
Razvojno-pedagoška služba u predškolskom odgoju i obrazovanju suočena je s ozbiljnim statusnim problemima koji proizlaze iz: -nedostatne znanstveno-teorijske zasnovanosti cijele službekao autentičnog pristupa svjetski afirmiranoj ideji savjetodavnog rada -specifičnog položaja predškolskog odgoja u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavui njegova odraza na razvojno-pedagošku službu -sustavnog ignoriranja značenja obrazovne kvalitete djelatnika kao značajne pretpostavke unapređenja cijele djelatnosti Ovi se razlozi postavljaju kao okvir akcije za prevladavanje aktualnog stanja. Pri tom se naglašava značenje uloge znanosti ( pedagogije)kao kreatora promjena i nužnost njenog značajnijeg angažmana u pitanjimakoja implicira svojim predmetom istraživanja.
razvojno-pedagoška služba, predškolski odgoj
nije evidentirano
engleski
Some preconditions for establishing the redefined role and status of development-pedagogical services in preschool education
nije evidentirano
development-pedagogical services, preschool education
nije evidentirano