Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Predškolski odgoj kao osnova odgoja za toleranciju (CROSBI ID 58941)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Krstović Jasna Predškolski odgoj kao osnova odgoja za toleranciju // Obrazovanje za tolerantnost, pristupi koncepcije i rješenja / Klapan, Anita, Vrcelj Sofija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1995. str. 158-163

Podaci o odgovornosti

Krstović Jasna

hrvatski

Predškolski odgoj kao osnova odgoja za toleranciju

Tolerantnost kao osobina čovjeka ogleda se u stupnju snošljivosti pojedinca prema sebi, grupi i cijelom društvenom kontekstu u kojem egzistira kao dio njegove strukture. Budući da je riječ o ljudskoj osobini ona se uči i izgrađuje u tijeku cijelog čovjekova razvoja.Predškolsko dijete "zarobljeno" je svojim razvojnim značajkama, veoma često nespojivim s tolerancijom kao osobinom ponašanja kojoj se teži.Ono tek prolazi mukotrpan put socijalnog učenja vlastitog identiteta, razvija svoju samostalnost prevladavajući zavisnost od odraslih.Pri tom često odabire sukob kao put iskazivanja potrebe za suradnjom, način krajnje suprotan tolerantnosti kao temeljnom uvjetu suradnje.Budući da individua postaje "ja" toliko koliko može prihvatiti stavove drugih, onda je utjecaj sredine na ustanovljavanje mogućeg stupnja tolerancije u ranom životnom periodu značajno pitanje teorije i prakse predškolskog odgoja i pedagogije u cjelini.

predškolsko dijete, (ne)tolerancija, razvoj , socijalna sredina

nije evidentirano

engleski

Preschool education as a basis of the eduducation for tolerance

nije evidentirano

pre-school child, (no) tolerance, development, social context

nije evidentirano

Podaci o prilogu

158-163.

objavljeno

Podaci o knjizi

Obrazovanje za tolerantnost, pristupi koncepcije i rješenja

Klapan, Anita, Vrcelj Sofija

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

1995.

953-6104-00-8

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija