Predškolski odgoj kao osnova odgoja za toleranciju (CROSBI ID 58941)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krstović Jasna
hrvatski
Predškolski odgoj kao osnova odgoja za toleranciju
Tolerantnost kao osobina čovjeka ogleda se u stupnju snošljivosti pojedinca prema sebi, grupi i cijelom društvenom kontekstu u kojem egzistira kao dio njegove strukture. Budući da je riječ o ljudskoj osobini ona se uči i izgrađuje u tijeku cijelog čovjekova razvoja.Predškolsko dijete "zarobljeno" je svojim razvojnim značajkama, veoma često nespojivim s tolerancijom kao osobinom ponašanja kojoj se teži.Ono tek prolazi mukotrpan put socijalnog učenja vlastitog identiteta, razvija svoju samostalnost prevladavajući zavisnost od odraslih.Pri tom često odabire sukob kao put iskazivanja potrebe za suradnjom, način krajnje suprotan tolerantnosti kao temeljnom uvjetu suradnje.Budući da individua postaje "ja" toliko koliko može prihvatiti stavove drugih, onda je utjecaj sredine na ustanovljavanje mogućeg stupnja tolerancije u ranom životnom periodu značajno pitanje teorije i prakse predškolskog odgoja i pedagogije u cjelini.
predškolsko dijete, (ne)tolerancija, razvoj , socijalna sredina
nije evidentirano
engleski
Preschool education as a basis of the eduducation for tolerance
nije evidentirano
pre-school child, (no) tolerance, development, social context
nije evidentirano
Podaci o prilogu
158-163.
objavljeno
Podaci o knjizi
Obrazovanje za tolerantnost, pristupi koncepcije i rješenja
Klapan, Anita, Vrcelj Sofija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
1995.
953-6104-00-8